DO 50KM|

Szybkie kółko

Wtorek, 2 sierpnia 2022 · dodano: 03.08.2022 | Komentarze 0

Jakoś zawsze tak się zdarza, że w ciągu tygodnia mam dzień, w którym jedzie mi się świetnie. I tak było wczoraj. Jak zwykle nie chciało mi się jechać, ale pogoda jest wyśmienita. Lecę na małe kółeczko 50km. I od razu po wyjeździe z miasta złapałem dobry rytm. Średnia wychodziła około 33km/h. W Choczu skręciłem w stronę Gizałek i potem boczkami do domu. Później troszkę zwolniłem, ale średnia i tak utrzymała się na 31km/h. Jechało się super i nie byłem nawet zmęczony. wyszedł bardzo dobry trening.

Focia po treningu
Focia po treningu © tomstar
Kategoria DO 50KM|

Szybko po robocie

Środa, 29 czerwca 2022 · dodano: 29.06.2022 | Komentarze 0

Na szybko po robocie. Wyszedł dobry trening i niezłe tempo.

Selfik 2
Selfik 2 © tomstar

Z Żonką

Środa, 22 czerwca 2022 · dodano: 22.06.2022 | Komentarze 0

Mały, spokojny spacerek z żonką. Pogoda piękna, słoneczko, ciepło i zero wiatru.

Dzień roweru

Piątek, 3 czerwca 2022 · dodano: 03.06.2022 | Komentarze 2

Szybki, mały rowerek z Dorotką. Nie chciało nam się strasznie, ale zabraliśmy się na małe kółko.

Nowe butki Dorotki

Czwartek, 19 maja 2022 · dodano: 19.05.2022 | Komentarze 0

Dorotka złapała ostatnio bakcyla rowerowego i coraz częściej zaczęła mówić o zmianach w jej rowerku. Plany na zimę to malowanie ramy i wymiana osprzętu. Ale to dopiero na przyszłość. Ale z aktualnych zmian to to, że dała namówić się na SPDeki. Nigdy nie jeździła z blokami, tylko w zwyczajnych butach na pedałach. Poszukaliśmy fajnych, Shimanowskich bucików i wybraliśmy rozmiar. Na całe szczęście rozmiar pasował, więc mogliśmy dziś je przetestować. Założyłem jej moje stare pedały i pojechaliśmy. Wywrotki jeszcze nie było :) i mam nadzieję, że nie będzie. Ale butki robią robotę :)

Nowe butki Dorotki
Nowe butki Dorotki © tomstar

Spacerek z Dorotką

Poniedziałek, 16 maja 2022 · dodano: 16.05.2022 | Komentarze 0

Dzisiaj zrobiliśmy sobie mały spacerek z żonką. Po wczorajszych zawodach dobrze dziś spokojnie pokręcić. Jedziemy na małe 30km. W połowie drogi zatrzymaliśmy się w lesie, żeby zrobić kilka fotek. Dorotka dostała koszulkę od Hawky Sportswear i chcieliśmy pochwalić się nową odzieżą. Koszulka jest świetna, kolorowa i bardzo ładna. Oczywiście jakościowo wszystko super. Jest wygodna i dobrze wykonana. Produkt godny polecenia.

www.hawky.pl

Koszulk Hawky sportswear
Koszulka Hawky sportswear © tomstar

Wyjazd testowy

Sobota, 14 maja 2022 · dodano: 14.05.2022 | Komentarze 0

Od dwóch miesięcy borykam się niestety z powrotem kontuzji kolana. Przez zimę biegałem, żeby podtrzymać kondycję i chyba w końcu kolano powiedziało: "dosyć". Znowu zaczęło boleć. Nie było tak źle, dbałem o nie, nie przemęczałem i przede wszystkim nie  biegałem. Niestety w zeszłym tygodniu było Wings for life. No i człowiek głupi poleciał nie uważając na kontuzję. Przebiegłem 25km i niestety przez cały tydzień zdycham. Kolano boli, a jutro kolejne zawody. Dziś testowo przejechałem mały dystans i nie było tak źle, ale jednak czuję kolano. W zeszłym tygodniu byłem w stanie przejechać 500km w ciągu 5 dni, a teraz mam obawy czy się nie pogorszy. We wtorek jadę do fizjo na badania. Zobaczymy. Mam nadzieję, że będę mógł jeździć, bo bieganie mam gdzieś ;)

Dobrzyca
Dobrzyca © tomstar

Kolejna pięćdziesiątka z Dorotką

Wtorek, 3 maja 2022 · dodano: 03.05.2022 | Komentarze 2

Jedziemy dalej. Te pięćdziesiątki z żoną są idealnymi rozjazdówkami po setkach. Noga spokojnie się rozciągnie, organizm przyzwyczai i nie zmęczy za dużo. Spokojnie, przyjemnie i wesoło. Na drogach dziś spokój, dobrze się jedzie, bo mało aut. Cisza i pusto. Dziś troszkę mocniejszy wiatr, ale nasilił się po 11, jak już zawróciliśmy i mieliśmy go w plecy. Teraz odpoczynek. Z żonką najlepiej :)

Dorotka na moście
Dorotka na moście © tomstar
Giant Domer
Giant Domer © tomstar
Lili witająca mnie po powrocie :)
Lili witająca mnie po powrocie :) © tomstar

Z Żonką

Czwartek, 28 kwietnia 2022 · dodano: 28.04.2022 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowane małe kółeczko z żonką. Jest to jej pierwsza jazda w tym roku, tak więc plan na małe 30km. Wyciągnąłem po pracy jej szosę, wyczyściłem i nasmarowałem i o 17 pojechaliśmy. Jedziemy na spokojnie na małe rozjeżdżenie. Nie ma co cisnąć na jej pierwszy wyjazd. Robimy kółeczko za Czerminem. Mimo pierwszego wyjazdu wyszła ładna średnia, a wyjazd był super.

Świątecznie

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 · dodano: 18.04.2022 | Komentarze 0

Jak ja to zawsze mówię, po świątecznym jedzeniu trzeba za karę wyjechać na rower. Wczoraj był jeszcze odpoczynek, ale dziś już trzeba wyjechać. Wiatr trochę wieje i tak naprawdę nie jest dokuczliwy, ale niestety dość chłodny i jedzie się średnio pod wiatr. W końcu mogę pojechać w inną stronę, bo wiatr się obrócił. Jadę więc na Chocz, potem boczkami wykręcam dookoła Gizałek. Naszymi, starymi boczkami. Zatrzymuję się na chwilę na małe zdjęcia i wracam do domu. Z wiatrem jedzie się o wiele lepiej. Małe kółeczko i jestem w domu.