Kwiecień, 2022

Stówka

Sobota, 30 kwietnia 2022 · dodano: 30.04.2022 | Komentarze 0

Cały weekendzik zapowiada się wyśmienicie, więc już dziś trzeba zacząć wyjazdy i wykorzystać warunki. Umawiamy się z Baką na 10. Wiatr wieje na zachód, więc jedziemy na Koźminek standardową drogą. Jedzie się bardzo dobrze, nie ma wcale wiatru, a i słońce dziś za chmurami. Jest bardzo przyjemnie. Do Koźminka jedziemy na raz bez pauzy. Tam na rynku, jak zawsze mały odpoczynek i potem do domu. Po pauzie jechało mi się już gorzej. Straciłem jakoś moc, a nogi miałem jak z waty. Jakaś mała niedyspozycja. Ale jechaliśmy bez pauzy do domu. Nie ma co się zatrzymywać i odpoczywać. W domku chwilę po 14. Za tydzień Wingsy, a za dwa tygodnie start w duathlonie w Radwanicach.

Selfik przed Koźminkiem
Selfik przed Koźminkiem © tomstar
Chilloucik na rynku w Koźminku
Chilloucik na rynku w Koźminku © tomstar

Ustawka
Ustawka © tomstar

Z Żonką

Czwartek, 28 kwietnia 2022 · dodano: 28.04.2022 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowane małe kółeczko z żonką. Jest to jej pierwsza jazda w tym roku, tak więc plan na małe 30km. Wyciągnąłem po pracy jej szosę, wyczyściłem i nasmarowałem i o 17 pojechaliśmy. Jedziemy na spokojnie na małe rozjeżdżenie. Nie ma co cisnąć na jej pierwszy wyjazd. Robimy kółeczko za Czerminem. Mimo pierwszego wyjazdu wyszła ładna średnia, a wyjazd był super.

Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar
Dorotka
Dorotka © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

Szybko

Środa, 27 kwietnia 2022 · dodano: 27.04.2022 | Komentarze 0

Pogoda robi nam się coraz lepsza. Wreszcie! W końcu można normalnie pojeździć. Wyskakuję więc po robocie na małe kółko. Postanawiam pojechać na standardowe szybkie kółko i sprawdzić jak tam forma. Jest dobrze. Bez większego problemu utrzymywałem średnią 30km/h. Dla mnie to dobry wynik, a jesteśmy na początku sezonu i wcale nie jestem rozjeżdżony. Pod koniec już byłem troszkę zmęczony, ale starałem się utrzymywać prędkość. Wyszedł dobry, mocny trening.

• Kalorie 2025kcal

Pierwsza stówka z Baką

Sobota, 23 kwietnia 2022 · dodano: 23.04.2022 | Komentarze 0

Na dziś udało mi się namówić Bakę na wyjazd. Jeszcze w tym roku nie jeździł, więc nadarzyła się świetna okazja. Po brzydkim tygodniu znowu zrobiło się ładnie. Tylko na jeden dzień, ale wystarczy. Trzeba wykorzystać tak świetną pogodę. Wyjeżdżamy o 11:30 i planujemy stówkę na Zagórów. W końcu wieje w inną stronę i z przyjemnością pojadę w tamte tereny. Bardzo lubię trasę na Zagórów. To pierwszy w tym roku wyjazd Baki, więc nie ciśniemy, jedziemy spokojnie. Robimy po drodze kilka pauz. Do Zagórowa mamy pod wiatr, ale do domu jedziemy już z wiatrem i leci się o wiele lepiej. W Grabie Baka odczuwa już efekty wyjazdu, troszkę zwalniamy, a w Czerminie umówiliśmy się, że ja cisnę do domu, a Baka swoim tempem dojedzie na spokojnie. Wyjazd naprawdę super, pogoda wyśmienita. Dziś też wyjechałem pierwszy raz w nowym stroju od firmy Verge. Strój jest świetny, leży super i jest bardzo wygodny.

Focia
Focia © tomstar

Świątecznie

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 · dodano: 18.04.2022 | Komentarze 0

Jak ja to zawsze mówię, po świątecznym jedzeniu trzeba za karę wyjechać na rower. Wczoraj był jeszcze odpoczynek, ale dziś już trzeba wyjechać. Wiatr trochę wieje i tak naprawdę nie jest dokuczliwy, ale niestety dość chłodny i jedzie się średnio pod wiatr. W końcu mogę pojechać w inną stronę, bo wiatr się obrócił. Jadę więc na Chocz, potem boczkami wykręcam dookoła Gizałek. Naszymi, starymi boczkami. Zatrzymuję się na chwilę na małe zdjęcia i wracam do domu. Z wiatrem jedzie się o wiele lepiej. Małe kółeczko i jestem w domu.

Na pauzie
Na pauzie © tomstar

Stówka

Czwartek, 14 kwietnia 2022 · dodano: 14.04.2022 | Komentarze 0

Zrobiło nam się lato. Szkoda, że tylko na jeden dzień, ale zawsze coś. Jutro ma się zrobić już brzydko, więc nie można zmarnować takiego dnia. W planie stówa, ale nie wiem jak się będę czuć, więc w Raszkowie zrobię analizę gdzie jechać. Okazało się, że jedzie się super. Dobre tempo pod wiatr, jest siła i chęci. W Raszkowie zrobiłem małą pauzę i poleciałem na Odolanów standardową trasą na stówkę. Drugą pauzę zrobiłem już za Odolanowem, nad stawami, gdzie jest moje ulubione miejsce. Troszkę tutaj odpocząłem i zjadłem. Do domu mam już z wiatrem i mogę sobie mocniej przydepnąć. Średnia troszkę wzrosła, a ja czułem się naprawdę dobrze. Trochę boli dupa, bo przez zimę odzwyczaiła się od siodła, ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

Pauza w Raszkowie
Pauza w Raszkowie © tomstar
Giant Contend SL 2
Giant Contend SL 2 © tomstar
Moje ulubione miejsce na pauzę
Moje ulubione miejsce na pauzę © tomstar
Moje ulubione miejsce na pauzę za Odolanowem
Moje ulubione miejsce na pauzę za Odolanowem © tomstar

Przyjemny wyjazd

Środa, 13 kwietnia 2022 · dodano: 13.04.2022 | Komentarze 0

Urlopu ciąg dalszy, a tutaj pogoda coraz ładniejsza. Co prawda mocniej dziś wieje, ale jest o wiele cieplej. Zakładam jednak kurteczkę, bo nie do końca jestem pewien czy będzie mi wystarczająco ciepło. Trasa taka jak wczoraj, bo niestety wiatr nie zmienia kierunku. Jadę wiać na Gołuchów, pod wiatr i muszę przyznać, że depta się dość ciężko. Średnia słaba, bo zaledwie 24km/h. Po drodze robię małą pauzę i za Popówkiem obracam się plecami do wiatru. No i teraz to zaczęła się jazda. Wiatr dobrze pcha, a i noga podaje. Od razu wskoczyła mi prędkość, którą trzymam aż do domu. Średnia podskoczyła o 4km/h. Bardzo dobrze się wracało. Dystans troszkę krótszy niż wczoraj, ale w zupełności wystarczy.

Pauza na trasie
Pauza na trasie © tomstar
Po treningu
Po treningu © tomstar

Cieplutko

Wtorek, 12 kwietnia 2022 · dodano: 12.04.2022 | Komentarze 0

W końcu zrobiło się ładnie, a jest tym lepiej, bo mam urlop. Wczoraj dzień gospodarczy, a dziś od rana od razu się szykuję. Zakładam krótki gacie i lekką wiatrówkę. Nie ma wiatru, piękne słońce i jest naprawdę cieplutko. Jadę sobie spokojnie na Gołuchów i potem bokami na Kuczków. Miałem już wracać do domu, ale jedzie się tak dobrze, że postanowiłem dokręcić jeszcze kilometrów. Pojechałem dalej na Ligotę i przez Dobrzycę wracam do domu. Na koniec mam trochę pod wiatr, ale nie jest tak źle. 80 kilometrów to na dziś idealny dystans.