Marzec, 2023

Spontan

Czwartek, 30 marca 2023 · dodano: 30.03.2023 | Komentarze 0

Miałem dziś nie jechać. Ale wracając do domu stwierdziłem, że jest dość ładnie, świeci słońce i nie ma wiatru. Postanowiłem wyskoczyć na szybkie 30km. Tym bardziej, że dziś w pracy weszło kilka babeczek i trzeba teraz ten cukier spalić. Wróciłem do domu, ubrałem się i poleciałem. Szybko poszło. Wracając z Dobrzycy dostałem wiatr w plecy i leciało się bardzo dobrze. Noga podawała i wyszło całkiem ładne tempo. Dobrze, że pojechałem.

Po treningu
Po treningu © tomstar
Kategoria DO 50KM|

Mały trening

Środa, 22 marca 2023 · dodano: 23.03.2023 | Komentarze 0

Szybki wyjazd po pracy w ramach rozciągnięcia nóżek. Jest w miarę ciepło i przyjemnie, więc trzeba zrobić rundkę.

Zachód słońca
Zachód słońca © tomstar

Rundka honorowa

Wtorek, 21 marca 2023 · dodano: 21.03.2023 | Komentarze 0

Przez ostatnie pół roku szykowałem projekt pod tytułem "Odświeżyć Treka". Moja żona ma starego, kupionego z drugiej reki, jedenastoletniego Treka. Już od dawna zbierałem się, żeby się nim zająć. Miał stare komponenty, brzydką korbę i zmęczony lakier. Zimą rozebrałem rower na części pierwsze, zebrałem wszystkie potrzebne części, od całej, nowej grupy Claris R2000, przez nowe stery, suport i koła. Rower pojechał także do malowania. Wybrałem klasyczne malowanie teamowe Treka. W weekend złożyłem wszystko do kupy. Na koniec szwagier założył linki i wyregulował przerzutki. Wisienką na torcie była owijka. Jestem bardzo dumny, bo wszystko wyszło niesamowicie. Maszyna chodzi bezszelestnie, przecina powietrze jak strzała. Wszystko pracuje jakby dopiero co zjechało z taśmy produkcyjnej. Dziś przetestowaliśmy rower na małej trasie honorowej.

Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar
Trek
Trek © tomstar
Kategoria Z ŻONĄ|, DO 50KM|

Popraweczka po wczorajszym

Niedziela, 19 marca 2023 · dodano: 19.03.2023 | Komentarze 0

Pięknej pogody ciąg dalszy. Dziś nawet ładniej niż wczoraj. Zero wiaterku i o wiele cieplej. Lecimy tak jak ostatnio na Raszków, tylko tym razem jedziemy do Krotoszyna. Trasa fajna, ładne słońce, cisza i spokój. Nie robimy stówy. Nie ma co przesadzać, tym bardziej, że mam troszkę roboty na ogrodzie. W Krotoszynie mała pauza na ryneczku. Odpoczynek, ciacho i lecimy dalej. Kawałek z Krotoszyna do domu przycisnęliśmy, oczywiście na miarę naszych możliwości. Jechało się świetnie i w sumie czułem się lepiej niż wczoraj. Świetny wyjazd.

W Raszkowie
W Raszkowie © tomstar
Rynek w Krotoszynie
Rynek w Krotoszynie © tomstar

Pierwsza stówka

Sobota, 18 marca 2023 · dodano: 18.03.2023 | Komentarze 0

W końcu przyszła wiosna. Jak ja nie cierpię zimy. Pogoda jest cudowna, świeci słońce, zrobiło się ciepło i przyjemnie. Oczywistym jest, że jedziemy i oczywistym, że od razu na stówę. Przy tak słabym rozjeżdżeniu to ryzykowany pomysł, ale jak spadać to z wysokiego konia. Jedziemy do Odolanowa, bo tak wieje wiatr. Lecimy spokojnie i bez spiny, jak na pierwszy raz nie ma co przesadzać. To wyjazd bardziej w celu przyzwyczajenia dupy do siodła. Pauzę robimy w Raszkowie i potem za Odolanowem. Czułem się trochę zmęczony, ale wyjazd udany i bardzo dobry.