Czerwiec, 2013

Spacerek z żonką

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 2

Dziś pomyślałem, że wymęczę żonkę, zacząłem od rowerka ;) Wybraliśmy się na małą przejażdżkę do Gołuchowa. Po drodze pytałem się na kolejnych skrzyżowaniach: "dodajemy tutaj parę kilometrów?" A, że żonę mam upartą (kto nie ma), to oczywiście dodawaliśmy tu i tam, no i zrobiło się ponad 40km. Szkoda tylko, że bardzo mocno wiało, bo gdyby nie to mogłoby być jeszcze lepiej. Ale wypadzik udany :)

Kategoria Z ŻONĄ|, DO 50KM|

• Kalorie 2012kcal

Na żywioł bez mapy

Sobota, 29 czerwca 2013 · dodano: 29.06.2013 | Komentarze 4

Dziś postanowiłem sprawdzić troszkę moją Meridę w trudniejszym terenie. Udałem się do pobliskich, dość dużych dwóch lasów. Starałem się wykręcić z głównego, ubitego szlaku i przejechać trochę po mniej uczęszczanych ścieżkach. Było bardzo mokro i szybko las wywinął mi ładnego psikusa :) Na jednej z dróg widzę przed sobą kałuże. Mówię sobie, dam rade, przejadę, a tu niespodzianka. Koło nagle wpada w wodę na połowę swojej wysokości. Rower stop, a ja nogami w te kałuże, wody było dużo ponad kostki. Nie dało się jechać. Cóż, rower do góry i dreptam jakieś 50-60 metrów w tej "kałuży". Buty mokre, że można z nich wykręcać wodę. Jakoś przebrnąłem i pojechałem dalej. Po drodze trafiłem jeszcze na kilka takich niespodzianek, ale na całe szczęście już nie takie duże. Przebiłem się przez jeden las i pojechałem do drugiego. Tutaj już łatwiej, nie zapuszczałem się za głęboko :) Wykręciłem swoje, mały odpoczynek, banan i soczek i już w miarę, prawie asfaltowymi drogami do domu. Rowerek dał rade, co Merida to Merida. Wypad się udał, chociaż nogi bolą dziś trochę bardziej niż zwykle. Jeszcze tam wrócę, bo las na prawdę bardzo duży i jest gdzie tam jeździć. Na koniec zawitałem jeszcze do parku i pałacyku w Dobrzycy.

To jest ten zdradliwy przejazd. Wody nie widać, ale ona tam jest, głęboka :)

Testowanie Meridki ciąg dalszy

Czwartek, 27 czerwca 2013 · dodano: 27.06.2013 | Komentarze 0

Zimno... Dziś musiałem ubrać się w bluzę i długie getry. Słońce świeciło już ładnie, a chmury całkowicie się rozeszły, ale przez te dwa dni zrobiło się bardzo chłodno i mokro. o 5 rano raczej mało zachęcająca pogoda. No ale w końcu dzień bez deszczu więc nie mogłem nie wykorzystać takiej okazji na przejażdżkę na mojej Meridce :) Parę rzeczy jeszcze wyregulowałem, głównie tylne hamulce, które dziś utrudniały mi życie :) Muszę też stwierdzić, że siodło, które było w standardzie jest bardzo wygodne, mimo, że twarde jak kamień. Myślałem, że będę musiał założyć siodełko Accenta, ale zostaję przy tym meridowym. W sobotę las :)

Testowanie Meridki

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 2

Testowanie czas zacząć. Dziś spokojna, mała rundka dookoła miasta razem z kumplami. Trochę po drogach, trochę po lesie. Po drodze złapał nas mały deszczyk no i wiatr wiał niemiłosiernie całą drogę. Ale jak tu nie czuć się super na nowym rowerku :) Jutro rano ciąg dalszy, tym razem samotnie.

Runda pożegnalna z Kandsem

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 2

Za bardzo nie chciało mi się jechać, bo leniwa niedziela dziś mnie załapała i wiatr jakoś popołudniu mocno wiał. Ale pod wieczór zrobiło się całkiem przyjemnie, wiatr ucichł, chmury się rozeszły i byłoby grzechem nie jechać. Od razu stwierdziłem, że dobrze zrobiłem. Jechało się na prawdę super. Było bardzo przyjemnie, a widoczki wręcz powalające. Zrobiłem parę zdjęć, ale nie wiem czy udało mi się złapać klimat. No i przecież to ostatnia trasa z moim Kandsem. Jutro do stajni wjeżdża nowa Merida i to ona przejmie prym :) Kands wędruje do Żonki na służbę. Dlatego też pożegnalna runda musiała się odbyć.

Padła stówka

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 5

W końcu padła ta magiczna dla mnie stówka. Dziś przejechałem w całkiem niezłym tempie 101km ;) Od samego rana było dużo słońca i troszkę się obawiałem, że cały dzień będzie znowu upalny. Na szczęście szybko przyszły chmury i zrobiło się bardzo przyjemnie. Jak zwykle zaopatrzenie w batony z ziarnem i napoje izotoniczne. Na początku jechało mi się średnio przyjemnie, jakoś nie mogłem się przełamać. Dopiero gdzieś po 30km załapałem wiatr w żagle i troszkę się rozpędziłem. Pod koniec trasy złapał mnie mały deszczyk, ale nawet za bardzo mnie nie zmoczył, za to bardzo orzeźwił powietrze. Teraz kolejny cel? .. 200km ;>

Słonecznie przed pracą

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 0

Jak zwykle w tygodniu mała przejażdżka rano przed pracą. Na całe szczęście o 6.00 słońce jeszcze tak nie grzeje i jedzie się bardzo przyjemnie. Do tego trzeba dodać lekki wiaterek dla ochłody :) Czułem jeszcze w nogach poniedziałkowe szaleństwo, ale jest dobrze i myślę, że w sobotę spokojnie dam radę. Rower też kwalifikuje się do małego przeglądu, pojawiły się luzy z przodu i przerzutki wymagają regulacji. Cóż taki urok średnio tanich modeli :)

Nieplanowany atak na 100km

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 4

Zaczęło się niewinnie. Chciałem sobie zrobić małą przejażdżkę wieczorem, bo wczoraj nie byłem. W głowie jednak tlił się już mały plan... a może spróbuję :) Pojechałem. Zacząłem wykręcać w trasę wcześniej przygotowaną do 100km. Wraz z kilometrami nabierałem coraz większej chęci na przejechanie tej magicznej bariery 100km. Niestety nie udało się gdyż skończyła mi się trasa :( zabrakło tych 10km, ale już wiem gdzie muszę je dodać. Jestem dumny z tego, że wykręciłem bardzo dobry, jak na mnie czas. Padam z nóg, ale czuję się świetnie. Stwierdzam też, że wolę jednak jeździć rano, więc kolejny atak na 100km przewiduję na sobotę rano...

Plan wykonany

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 15.06.2013 | Komentarze 0

Plan był jak dla mnie ambitny, przejechać dziś 70km. Jak zwykle pobudka o 5.00. Przygotowania, w plecak dużo wody, bo dziś mocne słońce i kilka batonów z płatkami i czekoladą :) Na początku jechało mi się średnio, dopiero tak około 25km zacząłem czuć przyjemność z jazdy. Zatrzymałem się na batonika w miejscu skrzyżowania w nową trasę, chwila odpoczynku i jazda. Jechałem przez bardzo piękny las, ale niestety droga momentami strasznie piaszczysta i rower musiałem prowadzić (nie byłem w stanie jechać). Towarzyszyły mi zające i sarny, których pełno w tych lasach. Potem już raczej asfalt, choć czasem było więcej dziur niż asfaltu. Gdyby nie wesele wieczorem wykręciłbym 80km, bo i siły i chęci było jeszcze sporo w zapasie. Ale co się odwlecze to nie uciecze :)

Na abarot

Czwartek, 13 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 5

Żeby nie popaść w rutynę dziś pojechałem swoją standardową trasę, ale od tyłu :) Pobudka jak zwykle o 5.00, rozgrzewka i w drogę. Jechało się super i jakby szybciej, piękne słońce, ciepło, spokój i cisza. Rozglądałem się już gdzie by tutaj w sobotę dołożyć sobie kilometrów, jest kilka tras gdzie jeszcze nie byłem. Stawiam sobie ambitny plan co najmniej 60km, a celuje w 70km.