Kwiecień, 2018

Terning przed duathlonem

Sobota, 28 kwietnia 2018 · dodano: 28.04.2018 | Komentarze 0

Dziś szybki trening przed duathlonem, który już za dwa tygodnie. Postanowiłem wyskoczyć sobie od rana na trasę do Dobrzycy i zmierzyć sobie czas na odcinku 20km. Bo taki właśnie dystans będzie na zawodach. Wyjechałem z miasta i za Kowalewem odpaliłem stoper i poleciałem. Nie jechało mi się dobrze w tamtą stronę, miałem pod wiatr i nie byłem jeszcze rozgrzany. Średnia w okolicach 30km/h - słabo. Aby mieć dobry wynik muszę lecieć około 33-34 km/h. Z powrotem już lepiej. Średnia na poziomie 34km/h. Trochę odrobiłem, ale czas 37 minut. To jeszcze nie to co chcę osiągnąć. Muszę urwać te dwie, trzy minuty. Średnia wyszła mi 32,4 km/h. Trzeba dojść do 34 km/h żeby mieć dobry wynik. W domu standardowy pakiet ćwiczeń i odpoczynek. Jutro od rana trening biegowy.

Po treningu
Po treningu © tomstar

Szybkie kółeczko

Wtorek, 24 kwietnia 2018 · dodano: 24.04.2018 | Komentarze 0

Dziś kolejny trening przed duathlonem. Wyjeżdżam na małe 50km. Dość mocno wieje, więc jak zwykle pół trasy pod wiatr, a do domu z wiatrem. Lecę na znane zakamarki w stronę Bronowa potem bokami na Ligotę. Mam cały czas pod wiatr, który na prawdę mocno wieje. Ale to dobrze, bo przynajmniej nóżki popracują. Gdy dojeżdżam do Bud mam już z wiatrem. Najpierw lekko z boku, ale od Dobrzycy już centralnie w plecy. Tutaj mogę się rozpędzić i na trasie z Dobrzycy do domu mam średnia około 40km/h. Leci się rewelacyjnie. Pociskam tak aż do domu. W domu standardowy pakiecik ćwiczeń wzmacniających.
Trasa na Ligotę
Trasa na Ligotę © tomstar

Małe poranne kółeczko

Niedziela, 22 kwietnia 2018 · dodano: 22.04.2018 | Komentarze 0

Wczoraj startowałem w małym biegu na 10km, dlatego dziś mimo pięknej pogody wyskoczyłem tylko na małą rundkę. Wczoraj ładnie pocisnąłem i zająłem 6 miejsce, a pogoda nie pomagała, bo było bardzo gorąco, więc dziś nie ma co przesadzać. Wyjeżdżam o 8 i jadę na Czermin, potem jak zwykle na Dobrzycę przez Kotlin. Z Dobrzycy do domu pociskam sobie na maksa, żeby troszkę się rozgrzać i rozciągnąć. Cały czas mam w głowie start w Duathlonie w Czempinie w maju, więc trzeba się przygotować. Dziś też testuję nową bluzę kompresyjną od Crafta, którą dostałem od żony. Bluza sprawdza się super pod spód, pod koszulkę, gdy od rana jest jeszcze trochę chłodno. W domu jeszcze pakiet ćwiczeń wzmacniających.
Ja i widoczek
Ja i widoczek © tomstar

Małe rozciąganie po półmaratonie

Wtorek, 17 kwietnia 2018 · dodano: 17.04.2018 | Komentarze 0

Dziś zamiast rozbiegania wybrałem rower. W niedziele biegłem w Poznaniu w półmaratonie. Wykręciłem ładny czas 1:30:07, ale dostałem ostro po dupie. Trasa nie była trudna, ale było strasznie duszno. Nogi trochę jeszcze bolą, dlatego postanowiłem zamiast biegania wyskoczyć na szybką trzydziestkę. Skoczyłem do Dobrzycy, starałem się utrzymać ładne tempo i porozciągać trochę nogi. W domu jeszcze kilka ćwiczeń wzmacniających. Trening zaliczony.

Zachód słońca
Zachód słońca © tomstar

Zaczynamy od ciepłej stówki

Niedziela, 8 kwietnia 2018 · dodano: 08.04.2018 | Komentarze 0

Nadszedł wreszcie czas żeby wyjechać na rower. Niestety pogoda aż do teraz nie rozpieszczała nas i jak dla mnie nie było dobrych warunków na rower. Ale teraz wybuchła nam wiosna i nie ma bata trzeba dziś wyjechać. Wyciągam Bakę i umawiamy się na 10 rano. Plan oczywiście na stówę. Nie będziemy się rozpieszczać i bawić w jakieś mniejsze dystanse. Zaczynamy z grubej rury, terapia wstrząsowa po zimie. Wyznaczamy trasę pod wiatr, żeby mieć do domu z wiatrem. Jedziemy na Odolanów i wracamy bokiem Ostrowa. Nie ma szaleństwa, ale nie jest aż tak źle. Jedziemy spokojnie i bez spiny. Po 16 jesteśmy w domu. Przed sezonem wymieniłem siodełko oraz kasetę i łańcuch. Rower gotowy, a za miesiąc przetestuje go na duathlonie w Czempinie. Maszyna zasłużyła też na nowe zdjęcie.