Marzec, 2015

Wieczorem, wieczorem

Wtorek, 24 marca 2015 · dodano: 24.03.2015 | Komentarze 0

Pogoda zrobiła nam się wyśmienita. Plan na wieczorną trasę oczywisty. Niestety dziś nie miałem kompana do wieczornego wypadu. Postanowiłem więc wyjechać sam i to na dodatek trochę wcześniej niż zwykle. Wiedziałem, że warunki są dobre i na zwyczajnej trzydziestce się nie skończy. Wyjeżdżam więc o 19 i kieruję się na Gołuchów, potem odbijam na Kuczków i dalej do Taczanowa. Potem strasznymi dziurami przez las do Dobrzycy. Pod koniec zaczęło się robić już chłodno i pomimo chęci na jeszcze parę kilometrów wykręciłem do domu. Wiatr za bardzo nie przeszkadzał i jechało się na prawdę super.

Nocny Giant
Kategoria SAMOTNIE|, |50-100KM|

Poranna poprawka

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 0

Ustawiłem sobie budzik na rano na godzinę6, ale wątpiłem szczerze, że wstanę po wczorajszym. Wróciliśmy wczoraj o 23.30 i zanim się wykąpałem i położyłem było grubo po 24. Budzik budził, ale wyłączyłem go i położyłem się dalej. Obudził mnie nasz naturalny budzik w postaci mojej córki o godzinie 7. Wtedy nie miałem już wyjścia i musiałem wstać. Popatrzyłem przez okno, a tam piękne słońce. Nie ma co, na szybki wyjazd znajdę czas. Ruszam więc o 8 na mały dystans do Dobrzycy. Niestety w jedną stronę dość mocno wieje i deptało się ciężko. Na miejscu fotki w parku, baton i wracam do domu. Na całe szczęście wiatr mam teraz w plecy i można pojechać trochę szybciej. Wypad zaliczony.
Giant na tle pałacu w Dobrzycy
Giant na tle pałacu w Dobrzycy © tomstar
Giant Roam
Giant Roam © tomstar
Park w Dobrzycy
Park w Dobrzycy © tomstar

Kategoria SAMOTNIE|, DO 50KM|

Wieczorny kurs

Piątek, 20 marca 2015 · dodano: 20.03.2015 | Komentarze 0

Wyszło całkiem ładnie. Umówiliśmy się z Mikołajem na wieczór, niestety nikt więcej nie miał czasu aby dołączyć. Ruszamy więc o 20. Pogoda jest świetna, nie ma wiatru, ciepło i bezchmurnie. W niedziele ma już padać, więc trzeba dziś nadrobić. Planujemy 60km, ale ustalamy, że wszystko wyjdzie w praniu. Zobaczymy jak się będzie jechało. Jedzie się super, czasami tylko lekko przewieje. Dojeżdżamy do Chocza i na stacji pijemy kawę. Tutaj postanawiamy jechać dalej na Janków, potem stamtąd na Gołuchów i do domu. Po kawie złapałem takiego pałera, że i stówę bym dzisiaj przejechał. Wracamy jednak spokojnie do domu, bo w sumie już późna pora. Dojechałem o 23.30. Nie spodziewałem się, że wyjdzie taki świetny wyjazd.
Nie widać nas, ale tam stoimy - stacja w Gizałkach
Nie widać nas, ale tam stoimy - stacja w Gizałkach © tomstar
Stacja w Choczu i kawa
Stacja w Choczu i kawa © tomstar
Stacja w Gołuchowie
Stacja w Gołuchowie © tomstar

Na nowych oponach

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 0

W zeszłym tygodniu w piątek przyszły do mnie nowe opony, od razu zostały założone, jednak za bardzo nie było czasu na jazdę próbną. Weekend upłynął pod znakiem Comy Symfonicznej w Krakowie i ciężko się teraz było zebrać na rower. W końcu dziś zmobilizował mnie Miłosz. Czas na testy Zachwalanych Marathonów od Schwalbe. Muszę przyznać, że opony rozłożyły mnie na łopatki. Są bardzo twarde i grube, rozmiar 1.4 jedzie praktycznie sam. Oponka trzyma się świetnie drogi. Zmiana nieziemska, jestem bardzo zadowolony. Zrobiliśmy tylko Dobrzycę, bo trzeba przyznać, że dość zimno.

W Dobrzycy na rynku
W Dobrzycy na rynku © tomstar

Wieczorny wypad

Poniedziałek, 9 marca 2015 · dodano: 09.03.2015 | Komentarze 0

W tygodniu raczej nie mam wieczorami czau na wyjazdy, bo żona fitnesuje, ale dziś chłopaki nie daliby mi żyć gdybym z nimi nie pojechał. Pogoda zapowiadała się super, ciepło i bez wiatru. Zamówiłem więc babcię na pilnowanie maludy i na 20.30 ustawiliśmy się na wyjazd. Lecimy standardową trasą na Czermin, Kotlin i Dobrzycę. Mimo wszystko powietrze dość zimne, lekka mgła i czasami ciągnie po nogach. Ale jedzie się super. Wracamy do domu punkt na 23.00. Wyjazd super udany.

W Kotlinie
W Kotlinie © tomstar
W Dobrzycy
W Dobrzycy © tomstar

Miała być setka

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 0

Plany na dziś ambitne, umówiliśmy się na pierwszą w tym roku setkę. Budzik ustawiony na 5 rano. O godzinie 5.30 spotykamy się na mieście i jedziemy. Niestety chwilę po piątej dzwoni Miłosz i mówi, że ma kapcia na tylnej oponie. Biorę zapasową dętkę i pompkę i jadę do niego. Okazało się, że podczas piątkowego wyjazdu w oponę wbił się jakiś dość duży kolec i przez sobotę powietrze sobie uleciało. Szybka wymiana dętki, mała regulacja i jesteśmy gotowi. W międzyczasie dojeżdża jeszcze Maciej. Niestety zrobiła nam się już 6.10 i trochę mamy za mało czasu na 100km, gdyż chcemy być w domu około 11.00. Zmieniamy więc plany i lecimy na kesza do Wronowa plus kółeczko do Chocza. Niestety dziś chyba nie jest dobry dzień ponieważ kesza też nie możemy znaleźć. Jedziemy więc dalej, na parówe i kawę do Chocza, potem do Jankowa i do Gołuchowa. Po drodze kilka przerw na fotki i batona. Mimo, że jest dość ciepło to trochę przeszkadza wiatr, ale jechało się w miarę przyjemnie. Stówa odłożona na następny raz.
Przy keszu, którego niestety nie znaleźliśmy
Przy keszu, którego niestety nie znaleźliśmy © tomstar
Na parówie w Choczu
Pauza w Gołuchowie © tomstar

Z Dorotką

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 0

Planowałem sobie dziś wyskoczyć na rower, bo pogoda genialna, ale za bardzo nie wiedziałem kiedy. Dzień zapowiadał się raczej pracowity, więc szukałem chwili gdzie by ten wyjazd wcisnąć. Na szczęście Dorota stwierdziła, że bardzo ładny dzień, więc na wypaliłem na to:"może rowerek". Odpowiedź była pozytywna, więc nie czekając wyciągnąłem rower Doroty (zimował sobie na strychu, to jego pierwszy w tym roku wyjazd) wyczyściłem go, nasmarowałem, dopompowałem koła i w drogę. Maluda poszła na dyżur do babci, a my w trasę. Planujemy małe kółeczko do Gołuchowa, z resztą jak zawsze. Jedzie się bardzo przyjemnie, ciepłe słońce i lekki wiaterek. Na tamie kilka fotek i do domu. Z powrotem niestety wiatr staje się trochę mocniejszy, ale da się jechać. W domu wykręciłem jeszcze na myjkę ponieważ rower strasznie brudny. No i potem już do domu.

Na tamie
Na tamie © tomstar
I taka focia musi być
I taka focia musi być © tomstar
Dorotka na Drakkarze
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

Same FTFy

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 0

Dziś wypad na nowe kesze, które zostały założone dopiero co. Dostaliśmy cynka, że rano powinny być opublikowane, więc nie tracąc czasu od razu pojechaliśmy je podjąć. Pierwszy w mieście, na placu obok kościoła i trzy piękne certyfikaty. Potem małym kółeczkiem kierujemy się do Turska. Jest tam w lesie pomnik upamiętniający zrzut broni i lekarstw dla AK w czasie II Wojny Światowej. Musieliśmy odwiedzić to miejsce, gdyż jednym z organizatorów zrzutu oraz twórcą szyfru wykorzystywanego podczas zrzutu był mój dziadek. Zabieramy certyfikaty, robimy focie i lecimy na kawę gdyż dziś dość zimno. Potem jeszcze tylko focia na tamie i do domu.

Certyfikat FTF
Certyfikat FTF © tomstar
Przy keszyku
Przy keszyku © tomstar
Złapane certyfikaty za podjęcie kesza jako pierwsi
Złapane certyfikaty za podjęcie kesza jako pierwsi © tomstar