Miała być setka

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 0

Plany na dziś ambitne, umówiliśmy się na pierwszą w tym roku setkę. Budzik ustawiony na 5 rano. O godzinie 5.30 spotykamy się na mieście i jedziemy. Niestety chwilę po piątej dzwoni Miłosz i mówi, że ma kapcia na tylnej oponie. Biorę zapasową dętkę i pompkę i jadę do niego. Okazało się, że podczas piątkowego wyjazdu w oponę wbił się jakiś dość duży kolec i przez sobotę powietrze sobie uleciało. Szybka wymiana dętki, mała regulacja i jesteśmy gotowi. W międzyczasie dojeżdża jeszcze Maciej. Niestety zrobiła nam się już 6.10 i trochę mamy za mało czasu na 100km, gdyż chcemy być w domu około 11.00. Zmieniamy więc plany i lecimy na kesza do Wronowa plus kółeczko do Chocza. Niestety dziś chyba nie jest dobry dzień ponieważ kesza też nie możemy znaleźć. Jedziemy więc dalej, na parówe i kawę do Chocza, potem do Jankowa i do Gołuchowa. Po drodze kilka przerw na fotki i batona. Mimo, że jest dość ciepło to trochę przeszkadza wiatr, ale jechało się w miarę przyjemnie. Stówa odłożona na następny raz.
Przy keszu, którego niestety nie znaleźliśmy
Przy keszu, którego niestety nie znaleźliśmy © tomstar