Kwiecień, 2015

Na dobry początek osiemdziesiątka

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 0

Słowo się rzekło, więc dziś gdy tylko to możliwe wskoczyłem na rower. Wstępnie jadę na Dobrzycę, Jarocin i Żerków, potem miałem zobaczyć co dalej. Pogoda super, bardzo ciepło i słonecznie. Niestety trochę wieje. Do Jarocina jadzie mi się tak sobie, bo wiatr w twarz. Ale z Jarocina do Żerkowa już bardzo szybko, wiatr w plecy, świetna droga i warunki. W Żerkowie trochę odpocząłem i bokami kieruję się na Grab. Tam miałem zadecydować czy wykręcam na 100km czy wracam i wtedy wychodzi coś około 80km. Jednak teraz mam pod wiatr, który dość się wzmógł i wyciągnął ze mnie siły. Niestety mimo chęci muszę wykręcić w stronę domu, bo na prawdę jedzie się ciężko. Muszę jeszcze zostawić siły na jutro na kosza. Także wychodzi trochę więcej niż 80km. Mam nadzieję, że teraz i pogoda i czas dopiszę, bo trzeba zacząć kręcić te kilometry.

Pałac Dobrzyca
Pałac Dobrzyca © tomstar
W Jarocinie
W Jarocinie © tomstar
W Żerkowie
W Żerkowie © tomstar
Punkt widokowy na Śmiełów
Punkt widokowy na Śmiełów © tomstar
Gdzieś po drodze przed Grabem
Gdzieś po drodze przed Grabem © tomstar
Kategoria SAMOTNIE|, |50-100KM|

Wieczorny wypad

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 24.04.2015 | Komentarze 0

W końcu znalazłem trochę czasu żeby wybrać się na rower. Niestety jak na święta pogoda się zepsuła tak do teraz te warunki były u nas średnie żeby wybrać się na rower. Po za tym przez ostatnie półtora tygodnia popołudnia zabierała mi budowa domku z drewna dla maludy. Tak więc dziś nie ma usprawiedliwień i jazda w trasę. Dziś wyjątkowo sam, bo wybieram się szybciej, wyjazd mam już o 19.30. W planach coś około 40km, bo na jutro przewiduję 100km, więc nie chciałem dziś przesadzić. Trasa na Chocz, Gizałki, Czermin. Wyszło ładne 41km. Pogoda genialna, ciepło, tylko lekki wiaterek i bardzo przyjemnie. Momentami tylko troszkę chłodniej, ale jechało się rewelacyjnie.

Na moście przed Choczem
W Gizałkach © tomstar
W Czerminie
W Czerminie © tomstar
Domek, który zajmował mi ostatnio cały wolny czas, zbudowany własnoręcznie
Domek, który zajmował mi ostatnio cały wolny czas, zbudowany własnoręcznie © tomstar
Kategoria SAMOTNIE|, DO 50KM|

Spacerek z Dorotką

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 11.04.2015 | Komentarze 0

Ten weekend wyjątkowo za krótki jest na to co chcieliśmy zrobić. W planach zakupy kwiatów i prace w ogrodzie, wyjazd rowerowy, wypad córeczki na urodzinki kolegi, jutro dziabanie w ogrodzie, turniej koszykówki i jeszcze nie wiadomo co... Musieliśmy się nieźle zorganizować. Na szczęście pomogła babcia i zawiozła maludę na imprezę, więc starzy też mogli zrobić sobie wypad rowerkowy. podwórze o ogród ogarnięty, więc możemy lecieć. Drakar Doroty przeszedł małą przemianę, dostał nową nóżkę i regulowany mostek, gdyż na standardowym źle jej się jeździło. Wszystko ustawione, więc lecimy boczkami na Dobrzycę potem już standardem powrót. Pogoda rewelacja, chociaż dziś troszkę bardziej wiało. rowerki spisały się na medal.

Rowerki w parku
Rowerki w parku © tomstar
Merida Drakar po zmianach
Merida Drakar po zmianach © tomstar
Giant Roam
Giant Roam © tomstar
Na ławeczce w parku
Na ławeczce w parku © tomstar

Dorotka w parku
Dorotka w parku © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

Cztery powiaty (na życzenie Mikołaja)

Piątek, 10 kwietnia 2015 · dodano: 10.04.2015 | Komentarze 0

W końcu zrobiło się pięknie i ciepło, pogoda jest wyśmienita i nie mogłem odpuścić sobie dziś wyjazdu. Ugadaliśmy się z Mikołajem na coś około 60km. trasę ustaliliśmy wcześniej, o 20 wyjazd. Niestety Miłosz dziś nie dał rady, więc pojechaliśmy we dwóch. Kierujemy się na Gołuchów potem skręcamy na Krzywosądów i przez Bronów i Nową wieś do Dobrzycy, potem już do domu. Zaliczyliśmy tym samym powiat Pleszew, powiat Kalisz, powiat Ostrów i powiat Krotoszyn. Niestety zapomniałem dziś zabrać aparatu, więc zrobiłem tylko jedno zdjęcie telefonem, które i tak wyszło słabo. trasa super i pogoda też. Ciepło, bez wiatru, piękne gwieździste niebo. całkiem przyjemnie pykło 70km.

Jedno brzydkie zdjęcie telefonem w Gołuchowie