Kwiecień, 2023

• Kalorie 1933kcal

Do Zagórowa

Niedziela, 30 kwietnia 2023 · dodano: 30.04.2023 | Komentarze 0

Wczoraj był odbój ze względu na deszcz, który co jakiś czas popadywał. Nie było sensu jechać, ponieważ nie wiedziałem czy przypadkiem gdzieś nie złapie mnie burza. Wiedzieliśmy, że dziś będzie pięknie, więc zdecydowaliśmy się na konkretny wyjazd. Wiatr wieje z północy, więc lecimy do Zagórowa. W tę stronę jeszcze w tym roku nie jechaliśmy. Mimo tego, że świeci piękne słońce i nie ma chmur, jest dość chłodno. Zakładam bluzę, bo wiaterek nie jest przyjemny. Jedziemy spokojnie boczkami, wąskimi drogami, przez las. W Zagórowie robimy pauzę i wracamy do domu. Szkoda, że tak wiało, ale wyszedł ładny wyjazd.

Rynek w Zagórowie
Rynek w Zagórowie © tomstar

Małe kółeczko

Piątek, 28 kwietnia 2023 · dodano: 28.04.2023 | Komentarze 0

Niestety pogoda na jutro jest słaba, bo ma padać. Dlatego też wyjeżdżamy na małe kółeczko dziś po robocie. Jest bardzo przyjemnie i nawet ciepło. Robimy spokojne kółeczko, standardem przez Gołuchów. Całe szczęście niedziela i pozostałe dni wyglądają o wiele lepiej. Trzeba maj rozpocząć z przytupem.

Zachód
Zachód © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z BAKĄ|

Szybki trening

Czwartek, 27 kwietnia 2023 · dodano: 27.04.2023 | Komentarze 0

Po ostatnim weekendzie pogoda nam się ostro popsuła, niestety. Zaledwie cztery dni temu jechałem na krótko, z rozpięta koszulką, wypijając sześć bidonów wody, a dziś jadę w czapce, rękawiczkach i kominie, no i oczywiście w kurtce. Wiaterek wieje mocno, ale nie jest źle. Noga podaje. Wyszedł ładny, szybki trening. Dziś bez zdjęcia, bo się nie pstryknęło.

Kategoria DO 50KM|, Z BAKĄ|

Spokojny rozjazd po wczorajszym

Niedziela, 23 kwietnia 2023 · dodano: 23.04.2023 | Komentarze 0

Mała popraweczka po wczorajszym. Pogoda cały czas piękna, więc mimo wczorajszego zmęczenia trzeba dziś pokręcić. Troszkę mocniej wieje, dlatego postanowiliśmy zrobić spokojny rozjazd. Pod wiatr jedziemy spokojnie, tylko 22km/h. Nie przemęczamy się, ale też nie robimy pauzy. Jedzie się dobrze. Dopiero na 55 kilometrze zrobiliśmy pauzę nad jeziorkiem. Posiedzieliśmy chwilę, zjedliśmy coś i ruszyliśmy dalej. Teraz mamy z wiatrem i jedzie się rewelacyjnie. Po drodze zrobiliśmy jeszcze małą pauzę na Snickersa i loda. Po tym noga zaczęła lepiej podawać i ostatnie 20km kręciliśmy dość mocno. Wyszedł bardzo udany weekend.

Pozowanko
Giant © tomstar

Konkretne 150km

Sobota, 22 kwietnia 2023 · dodano: 22.04.2023 | Komentarze 0

Pięknej pogody ciąg dalszy. Nie więc opcji i lecimy na duży wyjazd. Nie można marnować tak wspaniałego weekendu. Umawiamy się z Baką na 10 rano. Lecimy na Raszków i potem na Odolanów. Tam wykręcamy, żeby zrobić troskę większe kółko i objechać Ostrów. Wiatr jest słabiutki, więc można spokojnie kręcić w dowolną stronę. W Rosoczycy stwierdzamy, że jeżeli teraz pojedziemy prosto do domu wyjdzie nam małe 115km. Na dziś to stanowczo za krótki dystans. Wykręcamy więc w Psarach w stronę Kalisza, żeby objechać go dużym łukiem. Bałem się, że na tak wczesną porę sezonu, taki dystans może być ciężki. Ale po pauzie w Tłokinii Kościelnej zyskałem drugi oddech. Do domu jechało się zaskakująco dobrze. Noga podawała, tempo było dobre i leciało się przyjemnie. Dawno nie jechało się tak dobrze.

Za Odolanowem
Za Odolanowem © tomstar

© tomstar
Pauza na piwko
Pauza na piwko © tomstar

Cudownie

Piątek, 21 kwietnia 2023 · dodano: 22.04.2023 | Komentarze 0

Cudowna pogoda. Na taką czekałem od bardzo dawna. Nienawidzę zimy, nienawidzę deszczu, szaroburej pogody i byle jakich temperatur. W końcu zrobiła nam się wiosna na jaką czekałem. Jutro mamy lecieć na dłuższy wyjazd i logicznym było zebrać dziś siły, ale chęć wyjazdu jest mocniejsza. Jest tak pięknie, że grzechem będzie to zmarnować. Wsiadam więc po pracy na rower i lecę na małe kółeczko. Wyszło bardzo przyjemne 50km. Morda cały czas mi się śmiała, bo takich warunków oczekiwałem. Było cudownie.

W trasie
W trasie © tomstar

Zdąrzyć przed deszczem

Niedziela, 16 kwietnia 2023 · dodano: 17.04.2023 | Komentarze 0

Patrząc na pogodę widziałem, że ma dziś cały dzień popadywać. Niby ma zacząć około 12. Ale na razie za oknem ładne słońce i zero wiatru. Namówiłem więc Bakę na szybkie kółeczko. Zrobimy taki szybki trening na maksa na 50km, żeby zdążyć przed deszczem. Pociskamy po zmianach i trzymamy dobre tempo. Wyszło ładne 33km/h. Trening fajny, tylko, że do wieczora nie padało i pogoda była piękna. Gdybym wiedział, że tak będzie to byśmy sobie pojechali na spokojną stówkę. Najważniejsze, że pokręcone.

Po treningu
Po treningu © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z BAKĄ|

Już cieplej

Czwartek, 13 kwietnia 2023 · dodano: 13.04.2023 | Komentarze 0

Jutro ma być cieplej, ale za to będzie mocno wiać. Postanowiłem więc pojechać dziś na małe kółeczko. Jest przyjemnie i przede wszystkim bez wiatru. Lecę o 10 na Chocz, tutaj trasa jest super i średnią mam 32km/h. Potem troszkę zwolniłem, zrobiłem też małą pauzę. Dokręciłem jeszcze przez Dobieszczyznę i przez Czermin wróciłem do domu.

Na pauzie
Na pauzie © tomstar

Urlopowo

Środa, 12 kwietnia 2023 · dodano: 12.04.2023 | Komentarze 0

Mam pierwszy w tym roku urlopik, więc trzeba go dobrze wykorzystać. Pogoda może jeszcze nie idealna, ale małe kółeczka można już robić. Dziś jadę na 60km. Kierunek Jarocin. Niby sieci słońce i nie ma wiatru, ale okazuje się za miastem, że jest dość chłodno. Może jeszcze za wczesna pora, bo wyjechałem o 10 rano. Zakładam więc czapkę i rękawiczki. Poza tym jest ok. Całkiem przyjemnie. Za Jarocinem robię małą pauzę i lecę do domu. Jutro wydaje się być jeszcze lepiej, więc na pewno następne kółeczko wpadnie.

Pauza
Pauza © tomstar
Giant na pauzie
Giant na pauzie © tomstar

Piękna pogoda

Poniedziałek, 10 kwietnia 2023 · dodano: 10.04.2023 | Komentarze 0

Takiego pięknego dnia nie można zmarnować. Już wczoraj wiedziałem, że dziś będzie ładnie, ale nie spodziewałem się, że aż tak. Słoneczko pięknie świeci, nie ma wiatru i jest bardzo przyjemnie. Czekałem na taką pogodę, nienawidzę zimny, deszczu i chłodu. W końcu zaczyna być tak, jak powinno być. Namówiłem żonę na wyjazd. Teraz nie ma wyjścia, mając tak odrestaurowaną szosę. Jedzie też Baka. Lecimy na małe kółeczko na Gołuchów. Spokojnie i bez spiny. Bardziej spacerowo i rozjazdowo. W trakcie stwierdzamy z Baką, że musimy dokręcić jak odstawimy Dorotkę do domu. Szkoda takiej pogody. Spokojnie wracamy do domu, małe rozciąganko i lecimy na Dobrzycę. Robimy mały sprincik po zmianach. Typowo treningowa trasa. Ciśniemy dość mocno, bo prędkość nie schodzi z 30km/h. Pod koniec miałem już dość, ale przydał się taki trening na przepalenie nogi.