Z ŻONĄ|

Małe kółeczko z Żonką

Czwartek, 29 czerwca 2023 · dodano: 29.06.2023 | Komentarze 0

Deszczyk przestał padać, zrobiło się ciepło i ładnie, w końcu można wyskoczyć na rowerek. W ramach przygotowań do Runmageddonu Dorotka pojechała ze mną. Wyznaczyłem trasę na Jarocin. Tym razem postanowiłem pojechać boczkami, tak żeby ominąć główną drogę. Dobrze zrobiliśmy, bo ruch dziś okrutny. Jedzie się bardzo przyjemnie. Wiaterek leciutki, nie za gorąco. Przejeżdżamy przez Jarocin i wracamy do domu.

Dorotka jedzie
Dorotka jedzie © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z ŻONĄ|

Solo i z Dorotką

Niedziela, 21 maja 2023 · dodano: 21.05.2023 | Komentarze 0

Dziś jadę bez Baki, za to z żonką. Od rana ma parę spraw do ogarnięcia, więc robię od 8 kółko 45km sam, wracam do domu i potem lecimy razem na 50km. Jest bardzo ładnie, słonecznie i wręcz gorąco, niestety mocno dmucha. Pierwsze kółeczko zrobiłem szybko, troszkę dociskając. Potem jedziemy już na spokojnie, ale gdy dostajemy wiatr w plecy, możemy polecieć troszkę szybciej. Słońce dziś mocno wyciąga siły. Ale wyszedł ładny dystansik.

Rowerowelove
Rowerowelove © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z ŻONĄ|

Piękna pogoda

Poniedziałek, 10 kwietnia 2023 · dodano: 10.04.2023 | Komentarze 0

Takiego pięknego dnia nie można zmarnować. Już wczoraj wiedziałem, że dziś będzie ładnie, ale nie spodziewałem się, że aż tak. Słoneczko pięknie świeci, nie ma wiatru i jest bardzo przyjemnie. Czekałem na taką pogodę, nienawidzę zimny, deszczu i chłodu. W końcu zaczyna być tak, jak powinno być. Namówiłem żonę na wyjazd. Teraz nie ma wyjścia, mając tak odrestaurowaną szosę. Jedzie też Baka. Lecimy na małe kółeczko na Gołuchów. Spokojnie i bez spiny. Bardziej spacerowo i rozjazdowo. W trakcie stwierdzamy z Baką, że musimy dokręcić jak odstawimy Dorotkę do domu. Szkoda takiej pogody. Spokojnie wracamy do domu, małe rozciąganko i lecimy na Dobrzycę. Robimy mały sprincik po zmianach. Typowo treningowa trasa. Ciśniemy dość mocno, bo prędkość nie schodzi z 30km/h. Pod koniec miałem już dość, ale przydał się taki trening na przepalenie nogi.

Na trasie
Na trasie © tomstar

Rundka honorowa

Wtorek, 21 marca 2023 · dodano: 21.03.2023 | Komentarze 0

Przez ostatnie pół roku szykowałem projekt pod tytułem "Odświeżyć Treka". Moja żona ma starego, kupionego z drugiej reki, jedenastoletniego Treka. Już od dawna zbierałem się, żeby się nim zająć. Miał stare komponenty, brzydką korbę i zmęczony lakier. Zimą rozebrałem rower na części pierwsze, zebrałem wszystkie potrzebne części, od całej, nowej grupy Claris R2000, przez nowe stery, suport i koła. Rower pojechał także do malowania. Wybrałem klasyczne malowanie teamowe Treka. W weekend złożyłem wszystko do kupy. Na koniec szwagier założył linki i wyregulował przerzutki. Wisienką na torcie była owijka. Jestem bardzo dumny, bo wszystko wyszło niesamowicie. Maszyna chodzi bezszelestnie, przecina powietrze jak strzała. Wszystko pracuje jakby dopiero co zjechało z taśmy produkcyjnej. Dziś przetestowaliśmy rower na małej trasie honorowej.

Z Dorotką © tomstar
Trek
Trek © tomstar
Kategoria Z ŻONĄ|, DO 50KM|

Małe kółeczko

Czwartek, 25 sierpnia 2022 · dodano: 26.08.2022 | Komentarze 0

W ostatnią niedzielę biegłem Runmageddon Classic we Wrocławiu. Dostałem ostro w dupę, bo przez cały bieg ostro padał deszcz. Musiałem trochę odpocząć i nabrać sił, a przede wszystkim zagoić obtarcia i siniaki. Ale w niedzielę mam kolejny start. Tym razem startujemy ze znajomymi w sztafecie na dystansie 1/4 Triathlonu. Ja jadę na rowerze. Postanowiłem zatem troszkę się przejechać, raczej w formie małej wycieczki niż treningu. Pojechaliśmy razem z żonka na małe kółeczko. 30km w zupełności nam wystarczyło.

Razem
Razem © tomstar

Środa, 17 sierpnia 2022 · dodano: 17.08.2022 | Komentarze 0

Mała traska z żonką. Trasa treningowa, ale tempo spokojne. Kółeczko i do domu, bo okropnie duszno i gorąco.

Władysławowo - dzień 2

Środa, 20 lipca 2022 · dodano: 20.07.2022 | Komentarze 0

W tym roku także żona wyjątkowo zabrała ze sobą rower. Powiedziała, że musi pojechać na Hel. To nie góry, więc na pewno da radę. Tak więc na dziś planujemy ponownie Hel. Wyjeżdżamy chwilę po 6. Na Hel lecimy tak jak ja ostatnio asfaltem. Niestety ruch jest większy, ponieważ jest o wiele cieplej i szybciej budzi się wakacyjne życie. Na Helu jesteśmy o 7:30. Mieliśmy dobre tempo, średnia wyszła nam 29km/h. Naprawdę trasa na Hel jest świetna, w obie strony, szkoda, że taka ruchliwa. W porcie już dość spory ruch. Robimy więc zdjęcia i wracamy do domu. Do Jastarni jedziemy po asfalcie, ponieważ ruch nie jest taki duży, a i ścieżka jest szutrowa. W Jastarni wpadamy na "ścieżkę". Celowo napisane w cudzysłowie. Koło ścieżki to nawet nie leżało. Stary, podziurawiony i krzywy chodnik z kostki. Nie sposób jechać szybciej niż 22-24km/h. Ale jedziemy ścieżką, bo tak będzie dla nas bezpieczniej. Oprócz jakości drogi nieprzyjemny był też ruch pieszych. Turyści za nic mają sobie wydzielenie ścieżki od chodnika. Łażą jak święte krowy całą szerokością i jeszcze mają pretensje, jak im się zwróci uwagę. Te 20km drogi były dla nas męczarnią. Ale jakoś dojechaliśmy do Władysławowa. Szczerze mówiąc, ten region jak dla mnie leży i kwiczy jeżeli chodzi o infrastrukturę rowerową. W porównaniu z Małopolską tutaj ścieżki to jakiś żart. Nie jest to przyjazny teren dla rowerzystów.

Promenada na Helu
Kategoria Z ŻONĄ|, |50-100KM|

Z Żonką

Środa, 22 czerwca 2022 · dodano: 22.06.2022 | Komentarze 0

Mały, spokojny spacerek z żonką. Pogoda piękna, słoneczko, ciepło i zero wiatru.

Dzień roweru

Piątek, 3 czerwca 2022 · dodano: 03.06.2022 | Komentarze 2

Szybki, mały rowerek z Dorotką. Nie chciało nam się strasznie, ale zabraliśmy się na małe kółko.

Nowe butki Dorotki

Czwartek, 19 maja 2022 · dodano: 19.05.2022 | Komentarze 0

Dorotka złapała ostatnio bakcyla rowerowego i coraz częściej zaczęła mówić o zmianach w jej rowerku. Plany na zimę to malowanie ramy i wymiana osprzętu. Ale to dopiero na przyszłość. Ale z aktualnych zmian to to, że dała namówić się na SPDeki. Nigdy nie jeździła z blokami, tylko w zwyczajnych butach na pedałach. Poszukaliśmy fajnych, Shimanowskich bucików i wybraliśmy rozmiar. Na całe szczęście rozmiar pasował, więc mogliśmy dziś je przetestować. Założyłem jej moje stare pedały i pojechaliśmy. Wywrotki jeszcze nie było :) i mam nadzieję, że nie będzie. Ale butki robią robotę :)