Z ŻONĄ|

Spacerek z Dorotką

Poniedziałek, 16 maja 2022 · dodano: 16.05.2022 | Komentarze 0

Dzisiaj zrobiliśmy sobie mały spacerek z żonką. Po wczorajszych zawodach dobrze dziś spokojnie pokręcić. Jedziemy na małe 30km. W połowie drogi zatrzymaliśmy się w lesie, żeby zrobić kilka fotek. Dorotka dostała koszulkę od Hawky Sportswear i chcieliśmy pochwalić się nową odzieżą. Koszulka jest świetna, kolorowa i bardzo ładna. Oczywiście jakościowo wszystko super. Jest wygodna i dobrze wykonana. Produkt godny polecenia.

www.hawky.pl

Koszulk Hawky sportswear
Koszulka Hawky sportswear © tomstar

Kolejna pięćdziesiątka z Dorotką

Wtorek, 3 maja 2022 · dodano: 03.05.2022 | Komentarze 2

Jedziemy dalej. Te pięćdziesiątki z żoną są idealnymi rozjazdówkami po setkach. Noga spokojnie się rozciągnie, organizm przyzwyczai i nie zmęczy za dużo. Spokojnie, przyjemnie i wesoło. Na drogach dziś spokój, dobrze się jedzie, bo mało aut. Cisza i pusto. Dziś troszkę mocniejszy wiatr, ale nasilił się po 11, jak już zawróciliśmy i mieliśmy go w plecy. Teraz odpoczynek. Z żonką najlepiej :)

Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar
Dorotka na moście
Dorotka na moście © tomstar
Giant Domer
Giant Domer © tomstar
Lili witająca mnie po powrocie :)
Lili witająca mnie po powrocie :) © tomstar

Rozjazdówka z Dorotką

Niedziela, 1 maja 2022 · dodano: 01.05.2022 | Komentarze 0

Pięknej pogody ciąg dalszy. Nie pamietam kiedy to pogoda tak pięknie zgrała się z wolnymi dniami. Trzeba to wykorzystać co do minutki. Wczoraj stówa z Baką, więc dzisiaj mała rozjazdówka z żonką. Plan na małe 50km. Jedzie się naprawdę fantastycznie. Jest o wiele cieplej niż wczoraj, a przede wszystkim więcej słońca. Zero wiaterku. Lecimy więc bez pauzy. Świetne kółeczko. A jutro znowu stówa z Baką.

Selfik z Dorotką
Selfik z Dorotką © tomstar
Po rozjeździe
Po rozjeździe © tomstar

Czwartek, 28 kwietnia 2022 · dodano: 28.04.2022 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowane małe kółeczko z żonką. Jest to jej pierwsza jazda w tym roku, tak więc plan na małe 30km. Wyciągnąłem po pracy jej szosę, wyczyściłem i nasmarowałem i o 17 pojechaliśmy. Jedziemy na spokojnie na małe rozjeżdżenie. Nie ma co cisnąć na jej pierwszy wyjazd. Robimy kółeczko za Czerminem. Mimo pierwszego wyjazdu wyszła ładna średnia, a wyjazd był super.

Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar

Czwartek, 12 sierpnia 2021 · dodano: 12.08.2021 | Komentarze 0

Mały, szybki wypadzik z żonką po robocie. Pogoda piękna, cieplutko i bez wiatru. Nowy, mały smaczek do wyglądu roweru. Kapsel sterów w pomarańczowym kolorze ;)

Nowy kapsel
Nowy kapsel © tomstar

Niedziela, 25 lipca 2021 · dodano: 25.07.2021 | Komentarze 0

Na dzisiaj, tak jak zazwyczaj w ostatnim czasie zaplanowaliśmy sobie mały wyjazd z żonką. Nie spinaliśmy się od rana, spokojnie sobie wstaliśmy, kawka, śniadanko i wyjazd. Wiatr jest dość mocny, ale jakoś nie przeszkadza. Jedziemy sobie na Raszków. Tutaj mamy pod wiatr, ale nie jedzie się źle. W Raszkowie robimy mały odpoczynek i kierujemy się na Dobrzycę. Teraz mamy z wiatrem i bardzo dobrą prędkością. Wykręcamy jeszcze na boczki i przez Dobrzycę wracamy do domu. Jechało się bardzo dobrze i przyjemnie. Nie było słońca, więc ono dziś nie przeszkadzało.

Razem
Razem © tomstar

Niedziela, 18 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 1

Małe, spokojne kółeczko z Dorotką. Trochę wieje wiaterek, dlatego jedziemy do Jarocina. Słońce świeci, jest przyjemnie. W Jarocinie robimy małą pauzę na stacji, żeby zjeść parówę. Potem już boczkami do domu. Mamy z wiatrem i jedzie się naprawdę bardzo dobrze. Świetny spacerek.

Dorotka i ja
Dorotka i ja © tomstar
Dorotka jedzie
Dorotka jedzie © tomstar

I powtóreczka z żonką

Czwartek, 15 lipca 2021 · dodano: 15.07.2021 | Komentarze 0

Żonka wróciła z pracy i chciała coś zawieźć do teściowej do Dobrzycy. Więc wskoczyliśmy na rowerki i zrobiliśmy jeszcze malutką rundkę tam i z powrotem.

W Dobrzycy
W Dobrzycy © tomstar

Nowe klocki SwissStop

Środa, 14 lipca 2021 · dodano: 14.07.2021 | Komentarze 0

Trzeba się już ruszyć. Po powrocie z gór cały czas sobie odpoczywam. Zrobiłem serwis swojego i Baki roweru. Wczoraj zamówiłem nowe klicki hamulcowe, bo stare nieźle się w górach wytarły. Klocki dziś przyszły. Zamówiłem SwissStopy, najlepsze jakie mogą być na rynku. Od rana wymieniłem je przy rowerze. Od razu czuć różnicę. Teraz czuję jakbym wcześniej nie miał hamulców wcale, a były one miękkie jak plastelina. Teraz ustawiłem sobie krótki skok i przy nawet lekkim przyciśnięciu klamki od razu hamują, a rower natychmiast się zatrzymuje. Wyskoczyliśmy z Dorotką na małe kółeczko. Niestety musieliśmy je skrócić, bo dookoła miasta krążyła burza i co jakiś czas popaduje. Z daleka, od strony Kalisza idą ciemne chmury. Nie chcemy zmoknąć, więc skracamy kółeczko i wracamy do domu jadąc w lekkim deszczyku.

Dorotka jedzie

Dorotka jedzie © tomstar
Nowe klocki SwissStop Flash Pro BXP
Nowe klocki SwissStop Flash Pro BXP © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

Z Dorotką to sie jeździ...

Poniedziałek, 28 czerwca 2021 · dodano: 28.06.2021 | Komentarze 0

W weekend założyłem Dorocie moje stare koła. Wcześniej nie było czasu na testy w trasie, więc pojechaliśmy dziś po pracy na małe kółko. Jest pięknie, bez wiatru, bardzo ciepło i przyjemnie. Jedziemy na Gołuchów i kółkiem boczkami wracamy do domu. Lecimy bez pauzy, na takim małym dystansie nie ma sensu się zatrzymywać. Na początku Dorota nadaje niezłe tempo, aż muszę ją spowalniać, żeby na powrót starczyło sił. Z powrotem troszkę zwolniliśmy. Wszystko działają jak należy. Kółka kręcą się rewelacyjnie.