DO 50KM|

Rozpoczynamy sezon

Niedziela, 28 stycznia 2024 · dodano: 28.01.2024 | Komentarze 0

Nadarzyła się okazja żeby wyskoczyć na rowerek. Przestało wiać i wyschło po deszczach. Nie jest może za ciepło, ale temperatura nas nie odstrasza. Piszę do Baki i o 11 jesteśmy gotowi. To ostatnia szansa żeby zaliczyć styczeń.Robimy małe kółeczko do Dobrzycy, tyle nam dziś wystarczy. Jechało się bardzo dobrze. Z powrotem noga nawet podawała i wpadła ładna średnia.

Giant Contemd SL 2
Giant Contemd SL 2 © tomstar

Wracam na rowerek

Sobota, 11 listopada 2023 · dodano: 11.11.2023 | Komentarze 0

Po Runmageddonie Hardcore zrobiłem sobie roztrenowanie. Potrzebowałem odpocząć, zebrać siły, odłożyć treningi na bok. Zbiegło się to z przeziębieniem i intensywnymi pracami w domu. Tak więc wcale nie odpocząłem i nie mogłem się zebrać w sobie żeby znowu wrócić do treningów. Ale dziś już przyszedł ten czas. Zmobilizowałem się i umówiłem z Baką na rower. Jest bardzo przyjemnie. W miarę ciepło, świeci słońce i nie ma wiatru. Jechało się super. Jestem bardzo zadowolony, że w końcu wróciłem na rower. Trzeba trzymać formę i nie stracić jej przez zimę, bo w głowie urodził się plan na 500km w maju, a może nawet i 600km.

Po treningu
Po treningu © tomstar

Rozjazd 2

Wtorek, 22 sierpnia 2023 · dodano: 22.08.2023 | Komentarze 0

Kolejny, spokojny rozjazd. Dziś o wiele przyjemniej niż wczoraj. Przyjemny chłodek. Powolutku i bez spiny, dziś bez przygód.

Rozjazd

Poniedziałek, 21 sierpnia 2023 · dodano: 21.08.2023 | Komentarze 0

Mam jeszcze tydzień urlopu. Chce go wykorzystać tak jak ostatnio jeżdżąc sobie codziennie rano, ale na małe 50 km. Spokojnie i bez spiny, tym bardziej, że w niedziele zawody w Bydgoszczy i nie chcę się przemęczyć. Dziś mam pecha, bo po połowie dystansu puszcza mi linka na przedniej przerzutce. Myślałem, że mi linka strzeliła, a ona po prostu odkręciła się przy wózku przerzutki. Niestety nie miałem klucza i drugie pół dystansu jechałem na małym blacie. Ale przynajmniej nie cisnąłem, lekko pokręciłem i nie męczyłem nóg.

Rozjazdówka

Piątek, 11 sierpnia 2023 · dodano: 11.08.2023 | Komentarze 0

Spokojna rozjazdówka po pracy. Nie ciskamy za mocno, bo jutro plan na 200 km. Pierwszy duży wyjazd na nowej szosie.

Kategoria DO 50KM|, Z BAKĄ|

Pierwsza jazda na nowej ramie

Środa, 9 sierpnia 2023 · dodano: 09.08.2023 | Komentarze 0

Po ostatnim, smutnym wpisie przyszedł czas na bardziej pozytywny. W poniedziałek zawiozłem rower na przeszczep. Początkowo termin operacji był dość długi, ale na szczęście udało nam się dojść do porozumienia z serwisantem z Rowerowego Młynu i wynegocjowałem szybki montaż. Rowerek zostawiłem i czekałem na telefon. Jak bardzo się zdziwiłem gdy dostałem informację już następnego dnia, że rower gotowy. Bardzo się ucieszyłem i po pracy pojechałem po maszynę. Dogadaliśmy szczegóły i zabrałem rower do domu. Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości pracy sklepu Rowerowy Młyn w Kaliszu. Naprawdę polecam go ludziom z okolicy. Szybko, fachowo i rzetelnie. Jestem mega zadowolony. W domu od razu założyłem nową owijkę, żeby pasowała pod kolor, a dziś przyszedł kapsel na rurę sterową. Pogoda nam się zrobiła, więc dziś czas na pierwszą jazdę. Jedziemy z Baką po pracy. Małe 50 km. Niespodziewanie wyszła nam niesamowita średnia. Nogi podawały, była siła i chęci. Chyba nowy rowerek dodał mi sił. Świetny pierwszy trening.

Giant stary, Giant nowy
Giant stary, Giant nowy © tomstar
Rowerki
Rowerki © tomstar
Baka robi zdjęcie
Baka robi zdjęcie © tomstar

Znowu mi się udało

Czwartek, 13 lipca 2023 · dodano: 13.07.2023 | Komentarze 0

Po raz kolejny zaryzykowałem i wyjechałem pomimo tego, że pogoda pokazywała, że będzie padać. Chmury wiszą, ale nie wygląda, żeby miało z nich mocno padać. Jadę. I dobrze zrobiłem, bo deszcz po raz kolejny mnie nie złapał. Ostatnie 10km jechałem po mokrym, więc musiało tu troszkę popadać, ale przed Pleszewem asfalt już suchy. Powietrze jest świetne, jest rześko i chłodno. Miła odmiana po ostatnich upałach i duchocie. Dzięki temu wszedł znowu dobry trening. Dziś też wymieniam suport. Nie mogę z nim dojść do ładu. Czyszczony był bardzo dokładnie, a mimo to dziwnie obciera. Wszystko inne w rowerze już wymienione lub wyczyszczone, został tylko suport. Mam nadzieje, że wymiana na nowy pomoże i dziwne tarcie zniknie. Zdjęcie zrobione w domu po treningu, bo w trasie się nie zatrzymywałem.

Giant
Giant © tomstar

Czysto techniczny wyjazd

Piątek, 16 czerwca 2023 · dodano: 16.06.2023 | Komentarze 0

Czysto techniczny wyjazd, żeby sprawdzić, czy wszystko z rowerkiem ok. Cały tydzień nigdzie nie byłem, bo nie było warunków, dlatego noga potrzebowała przepalenia. Poza tym mam problemy z przerzutką, troszkę ją ustawiałem i chciałem sprawdzić, czy pracuje dobrze. Poza tym trzeszczała mi sztyca, wyczyściłem ją i także chciałem sprawdzić, czy wszystko ok. W niedzielę jedziemy z Baką na wyścig Głowno Gold Race, więc jutro odpoczywam i się koncentruję.

Szybka rundka

Środa, 24 maja 2023 · dodano: 24.05.2023 | Komentarze 0

Trochę się zrobiło zimno, więc tylko mała, szybka rundka do Dobrzycy. Kurteczka się przydała, chłodny wiaterek wiał, ale noga podawała.

Szybki trening

Czwartek, 27 kwietnia 2023 · dodano: 27.04.2023 | Komentarze 0

Po ostatnim weekendzie pogoda nam się ostro popsuła, niestety. Zaledwie cztery dni temu jechałem na krótko, z rozpięta koszulką, wypijając sześć bidonów wody, a dziś jadę w czapce, rękawiczkach i kominie, no i oczywiście w kurtce. Wiaterek wieje mocno, ale nie jest źle. Noga podaje. Wyszedł ładny, szybki trening. Dziś bez zdjęcia, bo się nie pstryknęło.