Czerwiec, 2022

Szybko po robocie

Środa, 29 czerwca 2022 · dodano: 29.06.2022 | Komentarze 0

Na szybko po robocie. Wyszedł dobry trening i niezłe tempo.

Selfik 2
Selfik 2 © tomstar

Interwałowo

Niedziela, 26 czerwca 2022 · dodano: 26.06.2022 | Komentarze 0

Po wczorajszej stówie na dziś zaplanowaliśmy małe kółeczko w ramach rozjeżdżenia nogi. Baka chciał zrobić stówę, ale szybko mu to wyperswadowałem. Jest naprawdę gorąco i nie ma co się spalać. Robimy więc małe 50km przez Kuchary. Do Kuchar mamy pod wiatr, więc jedziemy spokojnie. Ale gdy odwracamy się na Krzywosądów mamy wiatr w plecy i bardzo dobry asfalt. Noga podała, więc pocisnęliśmy tutaj interwała. Średnia wyszła w okolicy 42-44 km/h. Wszedł dobry odcinek. Potem mały odpoczynek i jeszcze dwa interwały zrobiliśmy przed Pleszewem. Dystans mały, ale intensywny.

Baka leci
Baka leci © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z BAKĄ|

Stówka

Sobota, 25 czerwca 2022 · dodano: 25.06.2022 | Komentarze 1

Gorąco. Ale ja lubię gorąco. Jak jest słoneczko, nie ma wiaterku i jest ciepło, jeździ się super. Słońce wyciąga i człowiek jest zmęczony, ale wolę to niż jak jest zimno, wietrznie i deszczowo. Mieliśmy jechać na Odolanów, ale znudziły nas ciągle te same trasy, więc Baka wymyślił coś innego. Pojechaliśmy na Raszków, a potem bokami objechaliśmy Ostrów od dołu. Potem wbiliśmy na starą trasę z Mikstatu. Tam pod sklepem zrobiliśmy pauzę. Zjedliśmy loda i wypiliśmy zimną colę. Teraz trasa na Skalmierzyce i potem bokami, obok Gołuchowa do domu. Po drodze jeszcze jedna pauza na coś zimnego i dom. Mimo upału bardzo fajny wyjazd.

Za Ostrowem
Za Ostrowem © tomstar
Trasa
Trasa © tomstar

Szybki trening

Czwartek, 23 czerwca 2022 · dodano: 23.06.2022 | Komentarze 0

Szybki wyjazd po robocie. Treningowo i bez przerwy. Noga podawała, więc wyszła dobra średnia.

Z Żonką

Środa, 22 czerwca 2022 · dodano: 22.06.2022 | Komentarze 0

Mały, spokojny spacerek z żonką. Pogoda piękna, słoneczko, ciepło i zero wiatru.

Dorotka
Dorotka © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

Wycieczkowo

Piątek, 17 czerwca 2022 · dodano: 17.06.2022 | Komentarze 0

Za bardzo mi się dziś nie chciało, ale taki piękny dzień, ostatni urlopowy, więc szkoda by było go zmarnować. Wiaterek troszkę mocniejszy niż wczoraj. Jadę na czuja, co wyjdzie, to wyjdzie. Jadę na Jarocin boczkami, mam teraz pod wiatr. W trasie miałem się zastanowić czy robię stówę, czy mniej. Ale jedzie się bardzo dobrze, więc stówka spokojnie wejdzie. Dodaję więc sobie kilometrów tu i tam. Wykręcam na Żerków. Z Żerkowa jadę na Śmiełów. Postanowiłem wykręcić jeszcze na Pogorzelę, żeby przepłynąć Warte promem. Potem przez Pyzdry wracam do domu. Od Żerkowa mam wiatr w plecy, więc jedzie się bardzo dobrze. Podbijam średnią i depta się bardzo dobrze. Bardzo fajny wyjazd.

Pałac w Tarcach
Prom w Pogorzeli © tomstar

Szybkie pięćdziesiąt

Czwartek, 16 czerwca 2022 · dodano: 16.06.2022 | Komentarze 0

Mała, spokojna przejażdżka w ramach rozciągnięcia nóg. Zero wiaterku, ładne słońce, cieplutko i przyjemnie. Zrobiłem małą pauzę w Taczanowie, żeby zrobić kilka fotek.

Pauza w Taczanowie
Pauza w Taczanowie © tomstar

Mała stówka

Środa, 15 czerwca 2022 · dodano: 15.06.2022 | Komentarze 0

Pogoda sprzyja, urlopik jest, więc trzeba zrobić rower. Baka też ma wolne, więc umawiamy się na 9:30. Wiatru zero, więc możemy pojechać, gdzie chcemy. Postanowiliśmy skoczyć na Borek, bo jeszcze w tym roku tam nie byliśmy. Jedziemy na spokojnie, dużo rozmawiamy. Nie śpieszy się nam, nie kręcimy dużych średnich. W Broku zrobiliśmy pauzę na parówę i ruszyliśmy do domu. Po drodze zrobiliśmy jeszcze jedną pauzę. W zeszłym tygodniu w końcu odkryłem też, co mi w rowerze cyka. Od początku sezonu coś mnie strasznie wkurzało, raz cykając, raz nie. Nie było to nic z widelcem, ani z suportem. Trop padł na siodło i sztucę. Oba elementy wymieniłem, niby cisza, ale jednak cykanie wróciło. Wiedziałem, że to jakaś pierdoła, bo rower cały jest przeserwisowany. W końcu znalazłem. Tulejka od linki hamulca, która wchodzi w ramę za kierownicą, lekko się ruszała i to ona cykała o ramę. Wyciągnąłem ją, nasmarowałem i cisza, jak ręką odjął. W końcu mogę normalnie jeździć, gdyż takie cykania strasznie mnie irytują. Już zapomniałem, jak to jest jeździć w ciszy.

Pauza na parówe w Borku
Pauza na parówe w Borku © tomstar
Giant
Giant © tomstar
Pauza
Pauza © tomstar

Miało być małe pięćdziesiąt

Niedziela, 12 czerwca 2022 · dodano: 12.06.2022 | Komentarze 0

Wczoraj mieliśmy firmowy spływ kajakowy. Nie obyło się bez grochóweczki, kiełbachy z grilla, piwka i placuszka. Wszystko ładnie weszło, więc dziś za karę musiał być rowerek. Początkowo myślałem o małym 50km. Tak na spokojnie i bez spiny. Kilka fociek i do domu. Jednak jechało się zaskakująco dobrze. Postanowiłem troszkę dokręcić i wydłużyłem trasę. Miałem dobrą średnią, która oscylowała w okolicach 28-29km/h. No kurcze, dawno tak dobrze mi się nie jechało. W kolejnym miejscu znowu postanowiłem dodać kilometrów. I tak aż cztery razy. Gdy już miałem wracać do domu wyliczyłem w głowie, że gdy teraz zawrócę wyjdzie mi około 90km. Bez sensu, szkoda tych 10km. Nie ma co, dobijam do setki. I tak powolutku zrobiło się 108km z planowanych 50km. Poza tym nie robiłem pauz. Jechało się tak dobrze, noga super podawała, że nie było sensu. Czuję się super. Pewnie wczorajsze jedzonka dobrze dziś oddaje energię. Zapomniałem też wziąć telefonu, więc na totalnym lajcie i spokoju leciałem przed siebie. Świetny wyjazd.

Chilloucik po trasie
Chilloucik po trasie © tomstar

Szybkie sześćdziesiąt

Niedziela, 5 czerwca 2022 · dodano: 05.06.2022 | Komentarze 0

Dziś na szybciutko. Samotnie i na raz. Żeby zdążyć na Critérium du Dauphiné. Ładnie poszło, bez przerw, z dobrą średnią. Szybka fota w biegu i w domku odpoczynek.