POWYŻEJ 100KM|

Okrutne wietrzycho

Sobota, 13 kwietnia 2024 · dodano: 13.04.2024 | Komentarze 0

Miałem dwutygodniową przerwę z powodu remontu. Dopiero dziś mogłem wyskoczyć na rowerem. Nie zdążyłem jeszcze dobrze odpocząć, al;e dzień ładny, więc trzeba wyjechać. Ostatnie dwa tygodnie przeleciały mi na pełnych obrotach, ale mam zrobione to co musiałem zrobić i mogę się teraz poświęcić rowerkowi. Nogi mnie bolą i trochę brak mocy, ale jedziemy. Niestety na to wszystko dziś bardzo mocny wiatr. Jedziemy w stronę Borku. Średnia bardzo słaba, bo ledwo 23km/h. Zmęczenie robi swoje, bolące nogi i mocne podmuchy. W Borku odpoczywamy i zawracamy do domu. Z wiatrem zbyt mocno nie przyśpieszyliśmy, ale jedzie się znacznie lepiej. Wyszedł wyjazd bardziej rozjazdowy i przypominający, ale to dobrze. Potrzebuję jeszcze chwilki, żeby nogi wróciły do pełnej mocy. Jutro ma wiać jeszcze mocniej, zobaczymy, może zrobię małe kółeczko.

Boreek Wlkp
Borek Wlkp © tomstar
Borek Wlkp
Ścieżka
Ścieżka © tomstar

Druga stówka

Niedziela, 3 marca 2024 · dodano: 03.03.2024 | Komentarze 0

Powtóreczka się udała. Dziś jest jeszcze ładniej niż wczoraj. Od rana świeci słoneczko i jest cieplej. Może trochę mocniej wieje, ale nie jest źle. Ruszamy o 10. Tym razem na Kalisz. Jak zwykle lecimy boczkami i potem ścieżką przez Kalisz. Ruch tutaj masakryczny. Wszyscy wyszli spragnieni słońca i ciepła. Na ścieżce rowery, rolki, spacery. Jakoś ją przejechaliśmy i zrobiliśmy pauzę na Szałe. Potem podjechaliśmy pod Chełmce i objechaliśmy Kalisz. Dziś jechało się trochę gorzej, zmęczenie dało się we znaki. Ale uważam, że mamy bardzo dobry start tego sezonu, a i grzechem byłoby zmarnować taką pogodę.

Szałe
Szałe © tomstar
W tasie
W tasie © tomstar

Pierwsza stówka

Sobota, 2 marca 2024 · dodano: 03.03.2024 | Komentarze 0

Piękną wiosnę mamy tej zimy. Aczkolwiek w marcu to ja już czekam na ciepło. I cieszę się bardzo gdy wskakują takie super weekendy. Oczywiście nie mogliśmy odmówić sobie wyjazdu i oczywistym było, że lecimy na stówkę. To nasz dopiero trzeci wyjazd w tym roku, w dodatku z dużymi przerwami, ale nie ma co się rozdrabniać. Wiaterek na północ, więc lecimy do Odolanowa. Dobrze, bo ta trasa jest bardzo fajna i przyjemna. Wyruszamy o 11, temperatura w sam raz. Mam zarzuconą wiatróweczkę, ale w sumie bez niej też byłoby dobrze. Jedzie się na prawdę dobrze. Mimo tego, że to początek sezonu czuję się jakbym go nie przerywał. Noga podaje, nie ma tego początkowego zmęczenia nóg czy przyzwyczajania się do siodła. Po połowie dystansu ściągam wiatrówkę. Teraz mamy z wiatrem i leci się jeszcze lepiej. To chyba najwcześniej zrobiona stówa. Jutro postaram się o powtóreczkę.

W Odolanowie na pauzie
W Odolanowie na pauzie © tomstar

Szybkie kółko

Niedziela, 1 października 2023 · dodano: 01.10.2023 | Komentarze 0

Wczoraj pogoda była paskudna. Mieliśmy jechać, ale od rana mokro, troszkę kropi i przede wszystkim masakryczny wiatr. Odpuściliśmy więc, mimo tego, że później się wypogodziło i wyszło słońce, nie żałowałem, bo wiatr nadal był bardzo mocny. Lecimy więc dzisiaj. Jest o wiele spokojniej, ale chłodno. Trzeba jechać w kurtce. Lecimy na Borek, na początku spokojnie, a gdy się odwróciliśmy przyspieszyliśmy. Wiaterek w plecy to i jedzie się lepiej. Mamy ładne tempo, więc dokręcamy do 30km/h. Wyszło fajne, szybkie kółeczko.

Borek
Borek © tomstar

Spokojne kółeczko

Niedziela, 24 września 2023 · dodano: 24.09.2023 | Komentarze 0

Dziś jest chłodno, rankiem raptem 10 stopni. Zakładam więc kurteczkę, ale nic pod spód nie biorę. Wiem, że później będzie cieplej, ale od rana nie chcę marznąć. Lecimy spokojnie na Zagórów, ale po drodze troszkę kombinujemy i modyfikujemy standardową trasę. Troszkę mi braknie mocy. Wczoraj było lepiej, dziś jestem troszkę zmęczony. Może przez to, że wczoraj po rowerze poszedłem jeszcze z córką na dwie godziny na basen. Kurteczka się przydała, bo było mi komfortowo. Troszkę podwinąłem rękawy i się rozpiąłem gdy wyszło słońce, ale cały czas czułem komfort termiczny. Teraz trzeba troszkę odpocząć.

Rynek w Zagórowie
Rynek w Zagórowie © tomstar

Setka

Sobota, 23 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0

Ciąg dalszy ładnego września trzeba wykorzystać. Troszkę odpocząłem i powoli nabieram znowu chęci na jeżdżenie. Dziś jechało się na prawdę przyjemnie. Od rana troszkę chłodno i wilgotno, bo w nocy padało, ale słoneczko czasem wychodziło i robiło się przyjemnie. Zrobiliśmy spokojne kółeczko na stówkę i wróciliśmy do domu. Jutro w planach też mała stówka.

Selfik 2
Selfik 2 © tomstar
Trasa rowerowa
Trasa rowerowa © tomstar

Rundka

Sobota, 16 września 2023 · dodano: 16.09.2023 | Komentarze 0

Wrzesień w tym roku jest wyjątkowo łaskawy. Jest ciepło, słonecznie, bez deszczu i raczej nie wieje. Nie udaje mi się jednak za dużo jeździć, bo praktycznie co tydzień mam jakieś zawody. Jak nie Runmageddon to bieg uliczny itp. W tygodniu już mi się nie chce jeździć, więc zostaje mi weekend. Dziś mam w końcu wolne, więc jedziemy z Baką na rundkę. Jestem już troszkę zmęczony sezonem, więc takie wyjazdy weekendowe w zupełności mi wystarczą. Mimo to noga podaje i wychodzi ładna średnia.

Pociąg
Pociąg © tomstar

Rozjazdówka

Niedziela, 20 sierpnia 2023 · dodano: 20.08.2023 | Komentarze 0

W końcu udało nam się zrobić rozjazdówkę. Nogi muszą odpocząć, więc dziś jedziemy spokojnie, swobodnie, bez duszenia, na miękkich przełożeniach. Pogoda jest super, ale słońce robi swoje i po kilku wyjazdach organizm jest dość wyczerpany. Od jutra mam urlop i chcę troszkę pojeździć, ale nie za mocno. W niedzielę zawody w Bydgoszczy, więc nie ma co przesadzać. Trzeba zachować troszkę sił.

Rowerek
Rowerek © tomstar
Rowerki na pauzie
Rowerki na pauzie © tomstar

Szybka stówka

Sobota, 19 sierpnia 2023 · dodano: 19.08.2023 | Komentarze 0

Po intensywnym długim weekendzie potrzebowałem paru dni żeby odpocząć. Od środy nie jeździłem i dopiero dziś wskakuję na rower. Sezon daje się już we znaki, ale jeszcze trochę go zostało, więc trzeba dobrze gospodarować siłami. Jedziemy z Baką na stówkę. Odpoczynek chyba dobrze mi zrobił, bo mimo tego, że mi się nie chciało, weszła niesamowita jak na nas średnia. Nóżka podawała, nie było za dużo gadania, lecieliśmy po zmianach. Jedna mała pauza na połowie dystansu i dzida do domu. Jutro chyba trzeba w końcu zrobić rozjazd.

Pozowanko
Pozowanko © tomstar

• Kalorie 1915kcal

Stówka

Niedziela, 13 sierpnia 2023 · dodano: 13.08.2023 | Komentarze 0

Poprawka po wczorajszym. Umówiliśmy się na później niż zawsze. Jedziemy o 8 rano. Po wczorajszej dwusetce trzeba było odpocząć i dobrze się wyspać. Lecimy na Zagórów, ale na odwrót niż zawsze. Mamy dziś dziwny wiatr i generalnie ciężko wybrać kierunek. O dziwo jedzie się dobrze. Tempo dobre. Pauzę robimy za Zagórowem w lesie. Potem już wiaterkiem do domu. Po drodze jeszcze w Dobieszczyźnie musieliśmy zatrzymać się przy sklepie, bo jest tak gorąco, że okropnie chce się pić, a zapasy się skończyły. Potem już prosto do domu.