• Sprzęt Kands Energy 500

Na abarot

Czwartek, 13 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 5

Żeby nie popaść w rutynę dziś pojechałem swoją standardową trasę, ale od tyłu :) Pobudka jak zwykle o 5.00, rozgrzewka i w drogę. Jechało się super i jakby szybciej, piękne słońce, ciepło, spokój i cisza. Rozglądałem się już gdzie by tutaj w sobotę dołożyć sobie kilometrów, jest kilka tras gdzie jeszcze nie byłem. Stawiam sobie ambitny plan co najmniej 60km, a celuje w 70km.

| 04:50 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj oj, w sobotę chyba nie. Wieczorem idę na wesele i muszę sobie trochę sił zostawić w nogach, ale już niedługo :)
kjdomel52
| 16:01 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj No to czekam na 100km.
sebleg
| 15:55 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Tomek trzymam kciuki za pierwszą setkę , coś czuje , że wykręcisz to w sobotę :) A ja w sobotę mam Rajd rowerowy na Równicę , będzie okazja się przyjemnie zmęczyć :D
| 14:11 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj dokładnie, już myślę o swoich pierwszych 100km, zastanawiam się tylko kiedy :)
romulus83
| 13:03 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Apetyt na km rośnie wraz z dystansem. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ietyl