Stówka

Czwartek, 14 kwietnia 2022 · dodano: 14.04.2022 | Komentarze 0

Zrobiło nam się lato. Szkoda, że tylko na jeden dzień, ale zawsze coś. Jutro ma się zrobić już brzydko, więc nie można zmarnować takiego dnia. W planie stówa, ale nie wiem jak się będę czuć, więc w Raszkowie zrobię analizę gdzie jechać. Okazało się, że jedzie się super. Dobre tempo pod wiatr, jest siła i chęci. W Raszkowie zrobiłem małą pauzę i poleciałem na Odolanów standardową trasą na stówkę. Drugą pauzę zrobiłem już za Odolanowem, nad stawami, gdzie jest moje ulubione miejsce. Troszkę tutaj odpocząłem i zjadłem. Do domu mam już z wiatrem i mogę sobie mocniej przydepnąć. Średnia troszkę wzrosła, a ja czułem się naprawdę dobrze. Trochę boli dupa, bo przez zimę odzwyczaiła się od siodła, ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

Pauza w Raszkowie
Pauza w Raszkowie © tomstar
Giant Contend SL 2
Giant Contend SL 2 © tomstar
Moje ulubione miejsce na pauzę
Moje ulubione miejsce na pauzę © tomstar
Moje ulubione miejsce na pauzę za Odolanowem