• Sprzęt Orbea Orca M30

Szybka pięćdziesiątka

Wtorek, 4 czerwca 2024 · dodano: 05.06.2024 | Komentarze 0

Miałem jechać sam po pracy na małe kółko, ale Baka też jest chętny, więc na niego poczekałem. Dobrze się stało, bo wróciły koła Evanlite z korekty i zdążę je założyć. Wróciłem do domu, podmieniłem koła i polecieliśmy. Robimy małe 50km. Pogoda jest dobra, trochę chłodno i bez słońca, ale także całkowicie bez wiatru. Noga podaje, a trasa na początek szybka, jedziemy więc szybko i robimy dobrą średnią. Trzymamy ją potem na spokojnie i z dobrym tempem dojeżdżamy do domu. Nowe kółka od Evanlite w końcu mogły się przejechać. Po dostawie z zeszłym tygodniu stwierdziłem lekkie rozcentrowanie, dlatego kółka pojechały na poprawkę. Dziś mogę je sprawdzić w trasie. Wszystko jest ok, trochę przednie kółko trzeszczy gdy staję w korby, ale poprawiłem ustawienie i wydaje się lepiej. Mam nadzieję, że to minie i będzie cisza, bo zaczynam wierzyć w jakieś fatum wiszące nad moimi kołami. Trzymamy kciuki, żeby wszystko było ok.