DO 50KM|

Z Żonką

Czwartek, 28 kwietnia 2022 · dodano: 28.04.2022 | Komentarze 0

Na dziś zaplanowane małe kółeczko z żonką. Jest to jej pierwsza jazda w tym roku, tak więc plan na małe 30km. Wyciągnąłem po pracy jej szosę, wyczyściłem i nasmarowałem i o 17 pojechaliśmy. Jedziemy na spokojnie na małe rozjeżdżenie. Nie ma co cisnąć na jej pierwszy wyjazd. Robimy kółeczko za Czerminem. Mimo pierwszego wyjazdu wyszła ładna średnia, a wyjazd był super.

Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar
Dorotka
Dorotka © tomstar

Świątecznie

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 · dodano: 18.04.2022 | Komentarze 0

Jak ja to zawsze mówię, po świątecznym jedzeniu trzeba za karę wyjechać na rower. Wczoraj był jeszcze odpoczynek, ale dziś już trzeba wyjechać. Wiatr trochę wieje i tak naprawdę nie jest dokuczliwy, ale niestety dość chłodny i jedzie się średnio pod wiatr. W końcu mogę pojechać w inną stronę, bo wiatr się obrócił. Jadę więc na Chocz, potem boczkami wykręcam dookoła Gizałek. Naszymi, starymi boczkami. Zatrzymuję się na chwilę na małe zdjęcia i wracam do domu. Z wiatrem jedzie się o wiele lepiej. Małe kółeczko i jestem w domu.

Na pauzie
Na pauzie © tomstar

Drugi dzień sezonu

Niedziela, 20 marca 2022 · dodano: 20.03.2022 | Komentarze 0

Dzisiaj powtóreczka. Na spokojnie i bez spiny. Trzeba rozjeżdżać po woli nogi. Dziś jest cieplej niż wczoraj, ale za to mocniej wieje. Jadę podobnie jak wczoraj na Gołuchów, wykręcam tylko przez las i jadę na Czerminek. Za Czerminkiem mam już z wiatrem i jedzie się bardzo dobrze. W sumie to nawet lepiej niż wczoraj. Gdyby nie wiatr byłoby naprawdę rewelacyjnie. Na dziś wystarczy. Niespełna 50km zrobione.

W parku w Taczanowie
W parku w Taczanowie © tomstar
Park w Gołuchowie
Park w Gołuchowie © tomstar

Mała rundka

Niedziela, 31 października 2021 · dodano: 31.10.2021 | Komentarze 0

Ze względu, że wczoraj tak dobrze mi się jechało dziś także postanowiłem wyjechać. Jest o wiele cieplej niż wczoraj i o wiele słabszy wiatr. Pod kurtkę założyłem długa bluzę i od razu stwierdziłem, że niepotrzebnie. Czapka się przydaje żeby nie przewiało głowy, ale rękawiczki niepotrzebne i sama kurteczka by wystarczyła. Jest na prawdę bardzo ciepła. Robię trasę do Gołuchowa, mała pauza pod zamkiem i potem kółeczkiem do domu. Już bez pauzy. Jechało się jeszcze lepiej niż wczoraj.

Zamek w Gołuchwie
Jezioro © tomstar

I powtóreczka z żonką

Czwartek, 15 lipca 2021 · dodano: 15.07.2021 | Komentarze 0

Żonka wróciła z pracy i chciała coś zawieźć do teściowej do Dobrzycy. Więc wskoczyliśmy na rowerki i zrobiliśmy jeszcze malutką rundkę tam i z powrotem.

W Dobrzycy
W Dobrzycy © tomstar

Nowe klocki SwissStop

Środa, 14 lipca 2021 · dodano: 14.07.2021 | Komentarze 0

Trzeba się już ruszyć. Po powrocie z gór cały czas sobie odpoczywam. Zrobiłem serwis swojego i Baki roweru. Wczoraj zamówiłem nowe klicki hamulcowe, bo stare nieźle się w górach wytarły. Klocki dziś przyszły. Zamówiłem SwissStopy, najlepsze jakie mogą być na rynku. Od rana wymieniłem je przy rowerze. Od razu czuć różnicę. Teraz czuję jakbym wcześniej nie miał hamulców wcale, a były one miękkie jak plastelina. Teraz ustawiłem sobie krótki skok i przy nawet lekkim przyciśnięciu klamki od razu hamują, a rower natychmiast się zatrzymuje. Wyskoczyliśmy z Dorotką na małe kółeczko. Niestety musieliśmy je skrócić, bo dookoła miasta krążyła burza i co jakiś czas popaduje. Z daleka, od strony Kalisza idą ciemne chmury. Nie chcemy zmoknąć, więc skracamy kółeczko i wracamy do domu jadąc w lekkim deszczyku.

Dorotka jedzie

Dorotka jedzie © tomstar
Nowe klocki SwissStop Flash Pro BXP
Nowe klocki SwissStop Flash Pro BXP © tomstar

Małe kółeczko

Niedziela, 25 kwietnia 2021 · dodano: 25.04.2021 | Komentarze 0

Strasznie mi się dziś nie chciało. Ale słońce tak ładnie świeci, więc postanowiłem się przejechać. Niestety mimo słońca jest dość zimno i przede wszystkim wieje zimny wiatr. Ubieram nawet długie spodnie. Robię małe kółeczko przez Dobrzycę, bo wybitnie nie jest to mój dzień. Spokojnie i powoli przejechałem sobie 40km. Z wiatrem jedzie się o wiele lepiej. Także na dziś wystarczy.

Rower

Kategoria SAMOTNIE|, DO 50KM|

Mały test po bikefittingu

Niedziela, 28 marca 2021 · dodano: 28.03.2021 | Komentarze 0

Miałem dziś nie wyjeżdżać, ale obejrzałem sobie ostatni etap Tour de Catalunya i jakoś tak mnie wzięło, żeby wyskoczyć na małe kółko. Tym bardziej, że byłem ciekaw zmian jakie wczoraj wprowadziliśmy na bikefittingu. Niestety po 30 mintach jazdy stopa znowu zaczęła drętwieć. Tak więc problem nie lezy w rowerze tylko we mnie. Coś tam nie tak działa w tej mojej pechowej stopie i czas udać się do specjalisty. Zobaczymy co to będzie. Generalnie jechało się dobrze, chociaż bardzo mocno wiało. Ale gdy zawróciłem do domu i dostałem wiatr w plecy leciało się rewelacyjnie. Troszkę docisnąłem i wróciłem do domu.

Mała pauza
Mała pauza © tomstar

Spontan

Czwartek, 25 lutego 2021 · dodano: 25.02.2021 | Komentarze 0

Wróciłem sobie spokojnie po pracy do domu. Usiadłem na tapczanie. Miałem przed kolacja tylko trochę poćwiczyć. Ale siedząc tak na tapczanie patrzyłem w okno i zaczęło mnie nosić. Długo nie trzeba było czekać gdy zerwałem się, szybko uszykowałem i wyleciałem na małe kółeczko. Szkoda marnować piękną pogodę gdy w weekend ma padać. Chce lecieć do Dobrzycy. Jednak najpierw wykręcam na Czermin, standardowym boczkiem przez Kotlin do Dobrzycy i potem do domu. Leci się świetnie. Po niedzielnym zmęczeniu nie ma ani śladu. Nie robię pauzy i trzymam dobrą średnią. Szkoda, że tak szybko robi się ciemno, bo z przyjemnością wykręciłbym jeszcze kilkanaście kilometrów. Bardzo dobrze, że wyjechałem.

Selfik na trasie
Selfik na trasie © tomstar

Szybki test przed wyjazdem

Wtorek, 7 lipca 2020 · dodano: 07.07.2020 | Komentarze 0

Jutro rano jedziemy do Bukowiny Tatrzańskiej. Bardzo się cieszę, że znowu zawitam w góry. Z tego względu w niedzielę rowerek pojechał do szwagra na mały przegląd. Trzeba było sprawdzić czy wszystko jest ok, wyczyścić i nasmarować. Dziś wyskoczyłem na małe kółeczko żeby zobaczyć czy czegoś nie potrzeba jeszcze poprawić. Nie zamierzałem wyjeżdżać na długi dystans. Tym bardziej, że dziś dosyć mocno wieje. Nie chciałem się niepotrzebnie zmęczyć. Postanowiłem więc zrobić szybką rundkę do Dobrzycy i z powrotem. Rowerem chodzi jak żyleta. Teraz szykowanie i jutro lecimy.

Giant gotowy na wyjazd w góry
Giant gotowy na wyjazd w góry © tomstar