50 000 kilometrów w siodle

Środa, 31 sierpnia 2022 · dodano: 31.08.2022 | Komentarze 0

Dziś wykręciłem kilometry, dzięki którym dobiłem do 50000 przejechanych (czyli raz objechałbym ziemię wzdłuż równika i jeszcze zostałoby mi 10 000km zapasu) , odkąd wskoczyłem pierwszy raz na rower. Zaczęło się niewinnie od ciężkiego Kandsa za 700zł. Kupiony na chybił trafił, jeden z najtańszych, jakie wtedy znalazłem. Szybko jednak zmieniłem go na Meridę, która była o niebo lepsza i lżejsza. Na tym rowerku jeździłem cały sezon i wtedy stwierdziłem jakie jeżdżenie lubię najbardziej. Długie dystanse i dalekie wycieczki. Na Meridzie wpadła pierwsza stówa. Po roku wymieniłem ją na rower crossowy i od razu rzuciłem się na wyprawę nad morze. To było to. Duże kółka, szybsza sylwetka, cienkie oponki. Na Giancie jeździłem wiele lat i biłem kolejne rekordy, najpierw 300km potem 400km i wreszcie 500km. Po ośmiu latach poczułem potrzebę przesiadki na coś szybszego. Zapragnąłem szosy. I od trzech lat jeżdżę na szosie Gianta.