Pierwsza jazda na nowej ramie

Środa, 9 sierpnia 2023 · dodano: 09.08.2023 | Komentarze 0

Po ostatnim, smutnym wpisie przyszedł czas na bardziej pozytywny. W poniedziałek zawiozłem rower na przeszczep. Początkowo termin operacji był dość długi, ale na szczęście udało nam się dojść do porozumienia z serwisantem z Rowerowego Młynu i wynegocjowałem szybki montaż. Rowerek zostawiłem i czekałem na telefon. Jak bardzo się zdziwiłem gdy dostałem informację już następnego dnia, że rower gotowy. Bardzo się ucieszyłem i po pracy pojechałem po maszynę. Dogadaliśmy szczegóły i zabrałem rower do domu. Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości pracy sklepu Rowerowy Młyn w Kaliszu. Naprawdę polecam go ludziom z okolicy. Szybko, fachowo i rzetelnie. Jestem mega zadowolony. W domu od razu założyłem nową owijkę, żeby pasowała pod kolor, a dziś przyszedł kapsel na rurę sterową. Pogoda nam się zrobiła, więc dziś czas na pierwszą jazdę. Jedziemy z Baką po pracy. Małe 50 km. Niespodziewanie wyszła nam niesamowita średnia. Nogi podawały, była siła i chęci. Chyba nowy rowerek dodał mi sił. Świetny pierwszy trening.