• Kalorie 2061kcal

Szybka stówka

Wtorek, 14 lipca 2020 · dodano: 14.07.2020 | Komentarze 0

Powrót z gór do naszej szarej rzeczywistości jest zawsze smutny i bolesny. Po fantastycznych trasach i pięknych widoczkach nasze tereny wydają się strasznie nudne. Postanowiłem dziś wyskoczyć na rower i załatwić od ręki przykry obowiązek pierwszej jazdy po powrocie z gór. Mam jeszcze tydzień wolnego dlatego trzeba nakręcić jeszcze trochę kilometrów. Wstaję o 7 i o 8 jestem już na rowerze. Mam troszkę obowiązków domowych dlatego mam plan na szybką stówkę. Wiatr wieje na północ, to dobrze, bo to właśnie do Odolanowa jest moja ulubiona stówka. Szybka, a zarazem na bocznych drogach z dobrym asfaltem. Jest ciepło i przyjemnie, wiaterek lekko wieje, chmury co jakiś czas zasłaniają słońce. Nie jedzie się tak źle jak sądziłem. Mam siłę i chęci, dlatego z każdym kilometrem średnia rosła. Zrobiłem jedną pauzę za Odolanowem i poleciałem do domu. W sumie wyszedł dobry, szybki wyjazd. Dzisiaj też testowałem nowy licznik do firmy Revolt. To cały czas model Meilan M1, jednak nowy, bo stary już się wysłużył, a firma Revolt bez problemu wymieniła mi go na nowy. Wprowadziłem ustawienia, sparowałem czujnik prędkości i poleciałem. Liczniczek spisał się jak zwykle rewelacyjnie nie wspominając od niesamowicie profesjonalnym podejściu firmy RevoltTech do klienta. Jak zwykle gorąco polecam.