Pierwsza szosa mojej żonki

Piątek, 24 maja 2019 · dodano: 24.05.2019 | Komentarze 1

Po ostatnim duathlonie moja żona zaczęła przebąkiwać, że ona w przyszłym roku też chciała by wystartować, ale musiałaby mieć szosę. Chłopaki tez zaczęli gadać o swoich pierwszych szosach i temat zaczął się robić poważny. W tajemnicy przed żoną razem ze szwagrem zaczęliśmy szukać jakiejś taniej używki. Na początek nie ma co wydawać kasy, nie wiadomo czy szosa Dorocie podejdzie. Znaleźliśmy używanego Treka Alpha 1.1 za 1000zł. Rocznik bodajże 2012. Akcja była skomplikowana, bo rower u gościa nad morzem. Ale wszystko się dobrze ułożyło, bo akurat kolega Mikołaj jechał nad morze. Odebrał mi rower, a ten od razu powędrował do szwagra na przegląd. Rower był w całkiem dobrym stanie, wymagał pielęgnacji i kilku wymian. Kupiłem nowe opony, łańcuch, klocki hamulcowe, owijkę i zacisk przedniego koła. Szwagier dał od siebie kasetę i pedały. Serwis trwał cały tydzień. Szwagier rozebrał rower na części pierwsze. Wyczyścił wszystko od podstaw, naprawił, nasmarował i poskręcał od nowa. Odwalił kawał dobrej roboty. Rowerek chodzi jak żyleta. Serwis na najwyższym poziomie, jak zwykle. Rowerek dziś czekał na moją żonę gdy wróciła z pracy. Była wniebowzięta. Od razu musieliśmy wyskoczyć na jazdę próbną. Pozycja wymaga paru poprawek, ale jest super. Teraz możemy razem jeździć.

Trek Alpha 1.1
Trek Alpha 1.1 © tomstar
Dorotka i jej Trek
Dorotka i jej Trek © tomstar
Dorota jedzie na swojej szosie
Dorota jedzie na swojej szosie © tomstar