Trening na górce

Piątek, 24 maja 2019 · dodano: 24.05.2019 | Komentarze 0

Pogoda przez ostatnie dwa dni nam się troszkę popsuła, więc odpocząłem sobie, pomęczyłem Fife19 i zregenerowałem. Dziś już ma być pięknie, więc nie ma opcji muszę wyjechać. Plan mam żeby pojechać na górkę do Żerkowa. Nie chcę nigdzie daleko odjeżdżać, bo muszę być w miarę szybko w domu. Poleciałem więc do Żerkowa, nie robiłem pauz, bo nie było sensu. Gdy dojechałem na miejsce chwilę sobie odpocząłem, zjadłem batony i się rozciągnąłem. Potem dzida na dół. Strasznie nie lubię zjazdów, dlatego muszę się z nimi oswoić. Potem nawrotka i pod górę. Podjazd nie jest może długi, ale dość stromy. Gdy dojechałem na górę od razu nawrotka i znowu na dół. Zrobiłem tak pięć zjazdów i cztery podjazdy. Po ostatnim zjeździe poleciałem już dalej przez Śmiełów do domu. Teraz mam wiatr w plecy i nagle mi się włączyło. Zaczęło mi się jechać na prawdę super. Pocinałem bez przerwy do domu powyżej 30km/h, nigdzie nie zwalniałem i nie zatrzymywałem się. Strasznie mi się chciało deptać. Dusiłem aż do samego domu. Wyszedł mi świetny trening, zjazdy i podjazdy i dobry 40 kilometrowy sprint. Trening zrobiony.

Droga z Dobrzycy
Droga z Dobrzycy © tomstar
Giant na postoju przed zjazdem
Giant na postoju przed zjazdem © tomstar