Sprincik do Dobrzycy

Wtorek, 11 września 2018 · dodano: 11.09.2018 | Komentarze 2

Nosi mnie cały czas żeby jeździć moją nową szosą, więc wykorzystuję każdą wolną chwilę na wypad. Dziś nie mam za dużo czasu, więc postanowiłem, że polecę sobie na sprincik do Dobrzycy. Trochę dziś wieje, ale mocny trening się przyda. Niestety do Dobrzycy mam pod wiatr. Nie mogę się rozbujać i jadę w okolicy 30km/h. Ale staram się dusić ile mogę, tak aby utrzymać tempo. Z powrotem już lepiej, mam wiatr w plecy i mogę przyspieszyć. Teraz średnia około 40km/h. Troszkę zwalniam na górkach i muszę się zatrzymać na przejeździe kolejowym, ale staram się cały czas jechać ile mam siły. Może jak na szosę nie jest to piorunujący wynik, ale dopiero się siebie uczymy i myślę, że z czasem będziemy jeździć coraz szybciej. W sumie to wyszedł mi drugi najlepszy czas na tym dystansie.

Dystans: 31,19km
Czas: 0:57:40min
Średnia: 32,45km/h

Dziś też przyszły moje naklejki z nazwiskiem na ramę, które od razu zostały naklejone. Teraz to zaczęło wyglądać profesjonalnie :)

Naklejka na ramę z nazwiskiem
Naklejka na ramę z nazwiskiem © tomstar