Solóweczka

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

W końcu poprawiła nam się pogoda i przestało wiać. Mam też wolny dzień więc można wyskoczyć na rower. Umawiam się jak zwykle z Baką na 6 rano. Ciężko mi się wstaje, ale w końcu się zebrałem o 5:10, zjadłem śniadanie i uszykowałem się na wyjazd. Czekam za Baką, ale ten się nie zjawia. Jadę jeszcze do niego pod dom, ale cisza. Pewnie zaspał, ale nie będę go budzić. Jadę sam. Strasznie mi się nie chce. Pierwsze 40km jedzie się ciężko i bez weny. Ale deptam, choć chwilami zastanawiam się czy nie skrócić trasy. Na szczęście przed Odolanowem nabrałem chęci na jazdę, zrobiło się cieplej i jest bardzo przyjemnie. W międzyczasie dostaję smsa od Baki, że rzeczywiście zaspał i czy wyjazd aktualny. Niestety ja już pod Odolanowem, więc tylko to mu odpisałem i jadę dalej. Nie robię zbyt dużo pauz. Przelatuję przez Odolanów i kieruję się na Krotoszyn. Z Krotoszyna na Dobrzycę, ale w tą stronę mam pod wiatr, który wydawał się słaby, jednak trochę wieje i przeszkadza. Ale trzymam tempo, nie zatrzymuję się i dojeżdżam do domu.