Nowe koła No Limited

Czwartek, 24 sierpnia 2023 · dodano: 24.08.2023 | Komentarze 0

Wczoraj dostałem telefon z Rowerowego Młynu, że przyszedł mój zacisk do sztycy. Czekałem dwa tygodnie, ale towar zamawiany był z Holandii, więc chwilę to musiało potrwać. Wykorzystałem okazję, żeby pojechać rowerem, bo mam urlop. No i wczoraj przyszły nowe koła. Udało mi się nawiązać współpracę z No Limited. Dostałem kółka Sprint 50 razem z oponami Michelin. Wczoraj kółka założyłem, a dziś trzeba było je przetestować. Szerszy opis zamieszczę jak trochę na nich pojeżdżę. Na razie "się układają", strasznie strzelają i cykają, ale z tego co się dowiedziałem, to normalne i może potrwać nawet do dystansu 500km. Także cierpliwie muszę jeździć i wytrzymać dziwne trzaski z roweru. Cieszę się z nowych kół, ponieważ starych Visionów miałem już dosyć. Koła są wadliwe, a może nie koła, a piasty. Pierwszy zestaw reklamowałem pół roku po zakupie. Dostałem nowe koła, które po roku także zaczęły trzeszczeć. Trzykrotne wymienianie łożysk i niezliczona ilość serwisów nie pomagała. Koła cały czas strzelają. Jedno łożysko jest strasznie luźne i z tego co wyczytałem i dowiedziałem się, jest to przypadłość piast Vision. Po czasie łapią luzy na łożyskach i nie idzie ich skasować. Szkoda, bo wyglądały fajnie, ale niestety używanie ich kosztowało mnie zbyt dużo nerwów. Także ja osobiście odradzam zakup kół Vision. Mam nadzieję, że z nowymi nie będę miał już problemów.