Dokręciłem do 1800 km

Poniedziałek, 31 lipca 2023 · dodano: 01.08.2023 | Komentarze 0

Gdy ma się 1734 km nakręcone i jeszcze jeden dzień lipca, to nie zapowiada to nic dobrego ;) Pogoda nie jest zła, przede wszystkim nie pada. 66 kilometrów to nie dużo, po robocie spokojnie tyle wykręcę, a widmo 1800 km w jednym miesiącu mocno kusi. Postanowiłem, że pojadę. Wracam do pracy do domu i od razu wsiadam na rower. Mocno wieje, ale dziś mi to nie przeszkadza. Motywacja na dobry wynik, lekki strach przed deszczem robi swoje. Noga podaje i pod wiatr do Raszkowa mam średnią 30km/h. Gdy odwracam się z wiatrem jest tylko lepiej. Nie robię pauz, jedzie się fenomenalnie. Nie muszę nawet specjalnie cisnąć, żeby jechać szybko. Z każdym kilometrem średnia rośnie. Chyba złapałem dobrą formę i mam nadzieję, że utrzyma się do końca sezonu. Ostatecznie zrobiłem 69 km. Wykręciłem rekord i 1803 kilometrów w miesiącu, 21 wyjazdów w miesiącu i najwyższą średnią z wyjazdu. Nigdy nie miałem tak dobrego miesiąca.