Stówka

Sobota, 29 lipca 2023 · dodano: 29.07.2023 | Komentarze 0

Mieliśmy dziś jechać do Poznania na start TdP. Plan był na dobre 200km. Ale niestety jak dla mnie pogoda niepewna. Wszystkie prognozy pokazują, że po 14-15 ma przejść burza. Nie chciałem moknąć i brudzić sprzętu. Tym bardziej że na takim dystansie jazda w deszczu nie byłaby za przyjemna. Czekałem do ostatniej chwili, ale ostatecznie o 5 rano piszę do Baki, że odpadam. Robię małe 100 km po okolicy, tak żeby zdążyć przed deszczem. Baka jedzie sam na 200 km, bo robi rekord i trzeci miesiąc z rzędu z dystansem ponad 2000 km. Ja też kręcę w tym miesiącu rekord. Mój maks to 1571 km w jednym miesiącu i co ciekawe jest to rekord z początków mojej przygody z rowerem. Na moim mtb, trzy miesiące od czasu gdy pierwszy raz wskoczyłem na rower, wykręciłem taki dystans i przez te 11 lat nigdy więcej w jednym miesiącu nie zrobiłem. Jechało się super, noga podawała i wyszło fajne kółko. Zobaczymy, co to będzie jutro. Leszno kusi, ale wszystko zweryfikuje pogoda.