Powiało, powiało

Niedziela, 31 maja 2020 · dodano: 31.05.2020 | Komentarze 0

Meteo pokazywało na dzisiaj dość mocny deszcz od rana. Miało padać już od 6 i co najmniej do 9. Nie planowaliśmy się wyjazdu, mieliśmy być tylko w kontakcie i obserwować pogodę. Wstałem rano, a tutaj pogoda całkiem ładna. Padało w nocy, ale jest na tyle ciepło i wieje, że wszystko wokół jest suche. Wyszło też słońce i zrobiło się na prawdę ciepło. Piszę więc do Baki, że jedziemy o 11. Wieje bardzo mocno, ale nie ma co marnować tak fajnego dnia. Trasę ustala Baka. Jedziemy ponownie na Zagórów, ponieważ wiatr cały czas jest z północy. Baka zmienił troszkę trasę w porównaniu do wczorajszego dnia. Kręcimy trochę w okolicy Zagórowa i potem zawracamy do domu. Wiatr na prawdę mocno wieje, ale nie jest jakoś dokuczliwy. Gdy lecimy do domu mamy już z wiatrem. Wykręcamy jeszcze na Dobieszczyznę i od Czermina wracamy do domu. Dobrze, że pojechaliśmy, bo pomimo mocnego wiatru wyszedł na prawdę przyjemny wyjazd. A już w czwartek powitam góry. W przyszły weekend miał się odbyć Majka Days, który niestety został odwołany. Jednak opłacony nocleg pozostał. Nie można tego zmarnować. Także zabieram rodzinkę i rower i jedziemy na tydzień w góry.

Rowerek na pauzie
Rowerek na pauzie © tomstar
Piękny lasek po drodze
Piękny lasek po drodze © tomstar