Troszkę z wiatrem, troszkę z deszczem

Niedziela, 17 maja 2020 · dodano: 17.05.2020 | Komentarze 0

Wiatr nie przestaje wiać. Jest tak samo jak wczoraj, ale za to o wiele cieplej. Chmury też nie przykrywają szczelnie nieba, tylko co jakiś czas pozwalają przebić się słońcu. Wiatr nie jest już dla nas taki dokuczliwy jak kiedyś, dlatego wyjeżdżamy oczywiście na 100km. Ruszamy o 9. Wiatr mam wschodni, więc jedziemy na Dobrzycę, a potem kluczymy w okolicy Koźmina. Niestety naszła jakaś brzydka chmura, z której zaczęło kropić. Postanowiliśmy zmienić trasę i pojechać na Krotoszyn, tak żeby uciekać przed deszczem. Gdy zatrzymaliśmy się żeby ustalić trasę rozpadało się na dobre. Zastanawialiśmy się co robić. Czy zawrócić czy jechać w deszczu. Na całe szczęście pogoda okazała się łaskawa, bo mocny wiatr, po kilku minutach przegonił chmury i przestało padać. To rozwiązało problem. Mogliśmy wrócić na starą trasę i jechać dalej. Dobrze zrobiliśmy, bo znowu zrobiło się ciepło, osłabł trochę wiatr, a słońce świeciło już cały czas. Pokręciliśmy jeszcze po okolicy i skierowaliśmy się do domu. Teraz mamy z wiatrem i jedzie się na prawdę przyjemnie. Jeszcze małe dociśnięcie na drodze z Dobrzycy do Pleszewa i do domu.