Szybka pięćdziesiątka na koniec urlopu

Poniedziałek, 27 maja 2019 · dodano: 27.05.2019 | Komentarze 0

Dziś mam ostatni dzień urlopu, jutro trzeba wracać do pracy. Od jutra ma też zacząć padać, więc postanowiłem wyskoczyć na mały trening. W ciągu dnia mocno wiało, więc zaplanowałem szybki wypad na wieczór. Wyjeżdżam o 18. Lecę bokami na Taczanów i potem dalej do Dobrzycy. Tutaj mam pod wiatr, który jest słabszy, ale jeszcze odczuwalny. Potem w Budach wykręcam już z wiatrem i staram się nadrobić tempo tak żeby mieć powyżej 30km/h. Na liczniku włączyłem sobie średnia prędkość, która po wyjeździe z Dobrzycy wskazywała 30,36km/h. Postanowiłem dobić do równych 31km/h. Nie było to łatwe. Musiałem cały czas jechać powyżej 34km/h, każde zwolnienie czy zatrzymanie na torach powodowało spadek średniej. A w mieście czekały mnie jeszcze dwa skrzyżowania i światła. Cisnę więc ile mogę i przed samym domem dobijam do równych 31km/h. Dobry trening.

Frodzik zapozował
Frodzik zapozował © tomstar

Taka sobie ustawka po treningu
Taka sobie ustawka po treningu © tomstar