Dajcie mnie tu te wiosne :)

Niedziela, 17 marca 2019 · dodano: 17.03.2019 | Komentarze 6

Dziś w końcu po całym deszczowym tygodniu mamy okienko pogodowe. I to jakie okienko, piękne słońce, ciepło, tylko troszkę wiatr przeszkadza, ale nie ma co, trzeba wykorzystać takie warunki. Umawiamy się z Baką na 11. Planujemy małe kółeczko, tym bardziej, że Baka zrobił wczoraj stówę, także nie ma co przesadzać. Jedziemy na Raszków. Tutaj mamy pod wiatr i nie można się rozpędzić. W Raszkowie robimy małą pauzę i teraz lecimy na Dobrzycę. Mamy z wiatrem i możemy się w końcu rozpędzić. Przez chwilę gdy wykręcamy na Nowy Świat mamy znowu pod wiatr, ale potem aż do domu z wiatrem. Przez Pleszewem spotykamy jeszcze Krychę na motocyklu, który nas dogonił. Szkoda, że znowu od jutra ma nam się zepsuć pogoda. Dziś też pierwszy raz wziąłem na wyjazd nowy bidon Camelbaka, który dostałem od żony na urodziny. Bidonik jest super i w kolorze pod rower :)

Pauza w Raszkowie
Pauza w Raszkowie © tomstar

Nowy bidonik Camelbak
Nowy bidonik Camelbak © tomstar
Kategoria Z BAKĄ|, |50-100KM|

| 16:49 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Ja piję tylko wodę, ale można dokupić same ustniki i je wymienić. Poprzednie bidony miałem 4 lata, tam to była cała tablica Mendelejewa :-)
vuki
| 15:11 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Camelbak jest super, po 2 latach chcialem wyczyscic ustniki a tam taki mały oring jest. Zniszczyl się i przeciekalo potem. Słodkie napoje jednak gromadzą tam brud. Chyba, że tylko wodę bedziesz tam woził. Zakup dobry!
| 13:31 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Trochę wieje, ale rzeczywiście było ciepło :) Zobaczymy jak się będzie użytkować tego Camelbaka.
vuki
| 13:21 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Bidonik super ale ustnik wyczyścić to tragedia.
U Was tak jakoś cieplej ...bez nogawek :)
| 07:50 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Bardzo mi miło. Zachęcam do wskoczenia na rower, sezon dopiero się zaczyna :) Pozdrawiam.
BikeAmatorka | 18:38 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Od pewnego czasu czytam Twojego bloga. Super się czyta, fajne fotki. Zawsze jak przeczytam wpis to myślę musze się wziąć za rower tzn najpierw go odkurzyć bo stoi biedny,zakurzony. Podziwiam i życzę dobrej wiosennej pogody bez takiego wiatru dla Ciebie i BakaYabashi :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zegar