Testowanie akcesoriów od Gianta

Wtorek, 16 października 2018 · dodano: 16.10.2018 | Komentarze 0

Dziś przyszły do mnie obiecane akcesoria od Gianta. Otrzymałem wielką paczkę, a w niej buty, spodenki i trzy kaski. Nie spodziewałem się tak bogatej paczki. Najbardziej jestem zadowolony z butów. Dostałem szosowe Giant Surge Team HV z najwyższej półki, buty są warte 1300zł. Nie myślałem, że dostanę najlepsze buty z ich oferty. Po za tym dostałem spodenki oraz aż trzy kaski. Z tego względu, że oczywiście nie potrzebuję aż tylu, dwa dałem kolegom z teamu. Niech też promują Gianta :). Oczywiście musiałem od razu wskoczyć na rower i przetestować wszystko.
Nie jeździłem nigdy w szosowych butach, więc była to dla mnie nowość. Inna budowa pedałów oraz całkowicie inne buty w porównaniu z butami mtb. But jest o wiele sztywniejszy oraz lepiej trzyma nogę. Można nawet stwierdzić, że jest dość ciasny. Buty nie mają rzepów oraz zaczepów, a wiązane są za pomocą systemu pokręteł. Jechało się świetnie, ale jeszcze muszę przyzwyczaić się do nowych odczuć.
Kask posiada system Mips, zwiększający ochronę głowy. W środku wbudowana jest dodatkowa struktura, która dopasowuje się do głowy i nie ma bezpośredniego kontaktu z zewnętrzną skorupą kasku. Dzięki temu kask jest wygodniejszy i lepiej leży na głowie. Jest lekki i momentami nie czuje się go na głowie.
Spodenki także są super. Nie wiem tylko czy nie wybrałem lekko za małych, bo bardzo mocno trzymają uda. Ale nie uciskają za mocno, więc chyba jest dobrze. Wkładka jest super i chyba najlepsza z jaką do tej pory jeździłem. Muszę dokupić sobie jeszcze tylko koszulkę do kompletu.
Generalnie jestem pod olbrzymim wrażeniem otrzymanych gadżetów. Muszę przyznać, że dział marketingu i promocji Gianta spisał się na medal. Wszystko razem ma wartość ponad 3200zł. Z taką firmą można współpracować. Będę ich polecać na każdym kroku.