Ambasador marki Decathlon

Czwartek, 20 września 2018 · dodano: 20.09.2018 | Komentarze 0

Po Decathlon Carbon Challenge zostałem bardzo miło zaskoczony przez Decathlon. Otrzymałem maila z propozycją nawiązania współpracy. Zaproponowano mi aby został ambasadorem marki w zamian za wykorzystanie mojego wizerunku z przebiegu wyzwania. W ramach współpracy otrzymałem wybrany strój kolarski oraz kask. Wybrałem strój do triathlonu ponieważ taki bardzo mi się przyda do startów w przyszłym roku w duathlonie. Dziś wszystko do mnie przyszło. Oczywiście od razu strój musiał zostać przetestowany. Jest to jednoczęściowy kombinezon do biegania i jazdy na rowerze. Strój jest świetny. Może przez to, że jest jednoczęściowy leży idealnie. Jest świetnie dopasowany, nic się nie podwija i nie ciągnie. Oczywiście pielucha jest raczej symboliczna, ale wystarczająca. Tyłek mnie nie bolał. Muszę przyznać, że jest inny komfort jazdy niż w stroju dwuczęściowym. Jestem bardzo miło zaskoczony. Pojechałem na Raszków, raczej spokojnie, ale z Raszkowa miałem już z wiatrem i świetny asfalt. Tym rowerem nie da się wolno jeździć, więc znowu pocisnąłem i mimo zmęczenia znowu wykręciłem ładną średnią. Wyszedł całkiem porządny trening. Rozpędzamy się i średnia z każdym wyjazdem rośnie.