Odwiedzić maludę na wakacjach u babci

Wtorek, 26 lipca 2016 · dodano: 26.07.2016 | Komentarze 2

Czas na odpoczynek. Po siedmiu dniach kiedy codziennie coś robiłem, dziś ostatni spokojny wyjazd i czas na odbudowę. Pojechaliśmy z żonką do Dobrzycy zobaczyć jak sobie radzi maluda. Nie obyło się bez przygody na samym początku. Rano przygotowałem rowerki, a gdy popołudniu po pracy chcieliśmy jechać okazało się, że Dorota ma w przednim kole pane. Na szybko skoczyłem do rowerowego po nową dętkę. Szybko założyłem i mogliśmy jechać. Pojechaliśmy sobie spokojnie boczkami. W Dobrzycy posiedzieliśmy pół godziny, pogadaliśmy i szybko zostaliśmy przez córę wygonieni, że mamy już sobie jechać. W końcu wakacje od starych :) Wracaliśmy już prostą drogą. Trochę wzmógł się wiatr, ale nie było tak źle. Teraz oboje zbieramy siły, bo w sobotę czeka nas Runmageddon we Wrocławiu.
W parku w Dobrzycy
W parku w Dobrzycy © tomstar
Z Dorotką
Z Dorotką © tomstar
Kategoria DO 50KM|, Z ŻONĄ|

| 17:38 czwartek, 18 sierpnia 2016 | linkuj napisz do mnie na maila, nie zawsze ma czas na rozmowy tel :) radar7@interia.pl, odpowiem na wszystkie pytania, oczywiście z mojego punktu widzenia :) bo wiadomo tyle zdań ile ludzi.
Wojtek | 16:26 czwartek, 18 sierpnia 2016 | linkuj Temat zmiany amorka na sztywny spadł mi z nieba, bo od pewnego czasu noszę się z takim zamiarem. Jeżdżę na Scottem sportsterem na amorku suntour NCX-D RL a na zmianę wypatrzyłem właśnie mosso m5, ale przyznam że mam kilka "zagwozdek" głównie technicznych które może pomógłbyś rozwiać. Dlatego proszę o kontakt tel. Wojtek 666 077 959, mogę oddzwonić ale nie mam nr kontaktowego. Pozdrawiam Wojtek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa omemw