Do Antonina

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 26.07.2014 | Komentarze 0

Pobudka jak zwykle w sobotę o godzinie 5. Mała kawa, szybkie zakupy i w drogę. Od rana raczej chłodno i wilgotno. Po za tym gęsta mgła. Jak zwykle muszę przejechać paręnaście kilometrów zanim mi się na prawdę zachce pedałować. Obudziłem się gdzieś dopiero w okolicach Raszkowa. Potem jechało się już znacznie lepiej. Chmury się lekko rozeszły, podniosła się mgła i wyszło słońce. Dojechałem malowniczymi lasami do Antonina, tam mała przerwa i kilka fotek. Potem kieruję się na Mikstat. Nie spodziewałem się, że mamy tutaj tak górzyste tereny (rzecz oczywista jak na możliwości Wielkopolski). Do samego Mikstatu mam pod górkę, więc na ryneczku mały odpoczynek. Ale to jeszcze nie koniec. Tutaj same wzniesienia, ale muszę przyznać, że jechało się rewelacyjnie. Miałem tylko dwie większe wspinaczki, a potem długie zjazdy na przemian z mniejszymi górkami. Po za tym bardzo dobry asfalt i spokój na drodze. Pocinałem bez przerwy aż do samego Ostrowa, przerwę zrobiłem dopiero na piaskach. Jechało mi się świetnie, mimo tylu podjazdów. Rowerek spisywał się świetnie. Średnia na odcinku Mikstat - Ostrów (jakieś 25km) wyszła mi około 27km/h, mając już w nogach 70 przejechanych kilometrów i górki. Jestem z siebie zadowolony. Potem już z Ostrowa do domu. I bardzo ładny czas, bo o 12,15 jestem już w Pleszewie.