Gorąco i nowe opony

Czwartek, 8 czerwca 2023 · dodano: 08.06.2023 | Komentarze 0

Zrobiło się naprawdę gorąco. Temperatury troszkę nieznośne, ale ja lubię jak, jest ciepło i wole takie warunki niż gdy jest zimno. Dziś Baka wyznacza trasę. Jak zwykle robimy boczki, wąskie dróżki i zakamarki. Wiatr troszkę mocny, ale nie przeszkadza. Dziś testuję nowe opony. Stare już prosiły się o wymianę. Szukałem tych, co zawsze, czyli Continental GP 4 Season Black Edition, ale ciężko je znaleźć. A te, co są, kosztują majątek. Postanowiłem więc wrócić do standardowych GP 5000, ale tym razem wziąć rozmiar 28, a nie jak zawsze 25. Naczytałem się dużo o ich zaletach, dobrej przyczepności i wytrzymałości. Zobaczymy, ile w tym prawdy. Na pewno jedzie się bardziej komfortowo, jest miękko, a oponki bardziej spokojnie łapią nierówności i dziury. Jest bardzo przyjemnie, na moje jeżdżenie oponki są jak najbardziej odpowiednie. Póki co jestem zadowolony.

Lasek
Lasek © tomstar
Selfik z Żabką, którego spotkaliśmy na trasie