Dzień nowości

Czwartek, 5 maja 2022 · dodano: 05.05.2022 | Komentarze 0

Firma Hawky Sportswear, z którą współpracuję, wypuściła na ten sezon nową kolekcję odzieży rowerowej. Jak zwykle otrzymałem na testy komplet spodenki oraz dwie koszulki. Koszulkę otrzymała również moja żona (w ramach bonusu). Postanowiłem zatem dziś przetestować komplet. Oczywiście rzeczy najwyższej jakości. Spodenki naprawdę wygodne, bardzo dobra pianka i materiał. Koszulki obłędne. Firma podąża za obecnymi trendami i wypuściła trzy koszulki gładkie w najmodniejszych kolorach tego sezonu oraz koszulkę kolorową ze wzorem. Obie bardzo mi się podobają. Leżą idealnie. Są bardzo wygodne, posiadają trzy kieszenie i elementy odblaskowe. Kolory bardzo mi odpowiadają. Warto zapoznać się z ofertą firmy, bo można kupić bardzo ładne i dobre ciuszki.

www.hawky.pl

Dziś też wyjechałem na nowych oponach. Niestety stare już źle wyglądały, choć sądziłem, że będę w stanie przejechać na nich jeszcze ten sezon. Obawiałem się pany w trasie, dlatego postanowiłem je wymienić. Pozostałem przy poprzednim wyborze, czyli Continantal GP 4 Season. Według mnie najlepsze i najtrwalsze opony na świecie. Jeżdżę na nich od trzech lat i nigdy nie złapałem pany.