Pierwsza stówka tego roku

Niedziela, 27 marca 2022 · dodano: 27.03.2022 | Komentarze 0

Wczoraj mocno wiało, dlatego zrobiłem sobie dzień gospodarczy na ogrodzie, ale dziś pogoda idealna i nie mogłem odpuścić wyjazdu. Słoneczko pięknie świeci, nie ma wiatru i jest w miarę przyjemnie. Niestety nie jest jeszcze tak ciepło, żeby jechać na krótko. Zakładem więc długi zestaw i jadę. Postanowiłem pojechać na 100km. Kieruję się na Raszków i tam sprawdzę jak się czują nogi. Na początek mam pod wiatr, ale nie jest tak źle. W Raszkowie mała pauza i jadę dalej. Kieruję się na Odolanów. Tam znowu mała pauza i kółeczko, żeby zawrócić do domu. Za Odolanowem zrobiłem znowu małą pauzę nad jeziorkiem. Jest cieplutko i bardzo przyjemnie. Tak po 70 kilometrze zacząłem czuć zmęczenie. To moja pierwsza stówa w tym roku i trzeci wyjazd ogólnie, dlatego spodziewałem się, że nie będzie łatwo. Ale trzeba się rozjechać i nie ma co się oszczędzać. Teraz mam wiatr w plecy, dlatego jedzie się lepiej, aczkolwiek z każdym kilometrem ciężej. Dokulałem się do domu, zmęczony, ale zadowolony.