Popieprzona pogoda

Czwartek, 27 maja 2021 · dodano: 27.05.2021 | Komentarze 0

Nie pamiętam, aby w ostatnich kilku latach pogoda była tak popieprzona. Jeszcze nigdy nie miałem tak słabego startu sezonu. Nie można się rozkręcić. Mamy koniec maja, zaraz czerwiec, a tu temperatury w dzień po 15 stopni, w nocy po 5. W dzień jak nie pada to wieje, jak nie wieje to zimno, a tak naprawdę ostatnio wszystko na raz. Zazwyczaj o tej porze roku miałem już spokojnie 2500 kilometrów. A teraz ledwo 1000 i raptem jedna stówa na liczniku. Za tydzień jadę w góry i coś się boję, że za bardzo tam sobie nie pojeżdżę. Dziś też nie miało padać. Dwie pogody pokazywały deszcz dopiero po 20, więc pojechałem na małe kółko. Przejechałem niespełna 20km i zaczęło padać. Najpierw lekko kropić, aby zaraz dość mocno padać. I tak już do końca. 35km w deszczu i zimnie. Momentami musiałem się zatrzymywać, bo deszcz zalewał mi oczy i nic nie widziałem. Strasznie zmarzłem i żałuję, że pojechałem. No ale jak wyjeżdżałem było ładne słońce. Odechciewa się...

Z jednej strony tak...
Z jednej strony tak... © tomstar
...a z drugiej strony tak.
...a z drugiej strony tak. © tomstar