Duathlon Tor Poznań

Sobota, 15 maja 2021 · dodano: 15.05.2021 | Komentarze 0

Nadszedł czas na pierwszy w tym roku zawody. W zeszłym roku miałem wystartować w Poznaniu w duathlonie, ale z powodu pandemii zawody zostały odwołane. Przeniosłem wpłatę na ten rok i w końcu przyszedł czas, żeby wystartować. Strasznie mi się nie chciało, ponieważ w regulaminie otrzymaliśmy szereg obostrzeń i wymagań w trakcie zawodów, aby wszystko mogło się odbyć. Poza tym przeszło mi już startowanie w zawodach. Ale jedzie ze mną Paweł, więc nie ma wyjścia i lecimy. Prognoza nie była obiecująca, miało być chłodno i padać. Na całe szczęście od rana jest pięknie, słonecznie, ciepło, bez wiatru. Prognozy się nie sprawdziły. Wyjeżdżamy o 6 rano. W Poznaniu jesteśmy chwilę przed 8. Na miejscu okazuje się, że wszyscy zachowują się normalnie, nikt nie nosi masek, nikt nie wydziwia, wszyscy są uśmiechnięci i przyjaźni. Widać, że wszystkim brakowało startów. Startujemy o 9. Nie jestem przygotowany na bieg. Dawno nie biegałem i jestem bez formy, ale nie przejmuje się, bo przyjechałem tutaj raczej rekreacyjnie i nie walczę o żaden wynik. Biegnie się w miarę dobrze. Potem zmiana i rower. Na rowerze jestem w swoim żywiole. Poprawiłem swój wynik z ostatniej edycji o 3 minuty. Średnia też jest o wiele wyższa. Jechało się super. Potem zmiana i bieg. Teraz już powoli i raczej truchtem. Nie ma co się spinać. Ostatecznie wynik w porównaniu z ostatnim startem gorszy zaledwie o 3 minuty, więc nie ma się czego wstydzić. Dobrze, że pojechaliśmy, bo zawody był super.

Bieg 1 - 24:15

Po zawodach © tomstar
Przed startem
Przed startem © tomstar
Razem z Pawłem w strefie zmian