Wycieczkowo

Czwartek, 20 czerwca 2019 · dodano: 20.06.2019 | Komentarze 0

Dziś jedziemy sobie na spokojną wycieczkę. Dystans ma być trochę większy, ale i tempo spokojniejsze. Typowo żeby pobujać się po okolicy. Ma być bardzo gorąco, więc staramy się w miarę rozsądnie wrócić do domu, żeby się nie zagotować w słońcu. Lecimy na Dobrzycę potem na Jarocin. W Jarocinie wjeżdżamy na stację żeby napić się czegoś zimnego. Chwila odpoczynku i jedziemy do Żerkowa. W Żerkowie znowu pauza na rynku i lody. Teraz postanawiamy jechać prosto do domu, jest już gorąco, więc nie ma co przedłużać drogi. Mieliśmy jechać jeszcze do Śmiełowa i tamtędy wrócić do domu, ale postanawiamy lecieć od razu na Grab. Nie robimy już pauz. W Czerminie procesja wymusza na nas zmianę trasy, musimy skręcić na Broniszewice. Niestety w Broniszewicach kolejna procesja i kolejna zmiana trasy. Wjechaliśmy na zapomnianą przeze mnie drogę, która niestety w całości zbudowana jest z dziur. Jakoś przejechaliśmy i dojechaliśmy do Marszewa. Teraz już prosto do domu.

Pauza w Jarocinie na stacji
Pauza w Jarocinie na stacji © tomstar

Pauza w Żerkowie na rynku
Pauza w Żerkowie na rynku © tomstar

Rower zrobił nam zdjęcie
Rower zrobił nam zdjęcie © tomstar