Nieposległościowo

Poniedziałek, 12 listopada 2018 · dodano: 12.11.2018 | Komentarze 1

Wczoraj z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości uczestniczyliśmy w największym w Polsce biegu w Poznaniu. Biegło 25000 uczestników, dystans to 10km. Mnie udało się zająć 761 miejsce. Ale nie to jest najważniejsze. Sam bieg był fantastyczny, fantastyczna była też atmosfera. Medal przepiękny. Aby zdążyć przed biegiem wszystko załatwić, odebrać pakiety i bezstresowo się przygotować wstaliśmy o 4 rano. W domu byliśmy przed 16. Byłem trochę zmęczony i dziś wstaliśmy dopiero przed 9. Gdy zjadłem śniadanie naszło mnie na rower. Jest dość przyjemnie, nie ma wiatru, jest chłodno, ale nie zimno. Chwilę się w sobie zbierałem i w końcu wyciągnąłem sprzęt i się przygotowałem. Co będę gnił na tapczanie, szkoda takiego dnia. Poleciałem na Dobrzycę i na Jarocin. Potem jak zwykle bokami do domu. Nie spinałem się, jechałem spokojnie, dla przyjemności. Nogi rozciągnięte po wczorajszym i mały trening zrobiony.