• Temperatura -3.0°C

Keszykowanie po Pleszewie

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 0

Zrobiło się masakrycznie zimno, choć jest zaledwie -3, to człowiek nie przyzwyczajony i taga pogoda zniechęca. Jednak daje się namówić Miłoszowi na małą rundkę dookoła miasta. Żeby miało to jakiś sens postanowiliśmy objechać wszystkie kesze w Pleszewie. Najpierw jedziemy do plant gdzie Miłosz wczoraj założył nowego kesza. Jest to karmnik zawieszony na drzewie. Świetna robota. Potem jedziemy na wylotówkę z miasta, następnie czołg w LOKu i stara lokomotywa na stacji PKP Pleszew. Na koniec wjeżdżamy jeszcze po kesza na rynek. Postanowiłem odwieźć Miłosza do domu i jeszcze wykręcić koło parku. Miałoby się może ochotę na więcej, ale wiatr bardzo zimny i co prędzej wracałem do domu.

Nowy kesz Miłosza
Nowy kesz Miłosza © tomstar
Przy keszu na wylocie z Pleszewa
Przy keszu na wylocie z Pleszewa © tomstar
Woodzik z kesza
Woodzik z kesza © tomstar
Keszyk Macieja w LOKu
Keszyk Macieja w LOKu © tomstar
Keszyk Miłosza na stacji kolei wąskotorowej