Geocaching #3

Niedziela, 3 sierpnia 2014 · dodano: 03.08.2014 | Komentarze 2

Dziś plan zaatakować punkty geocaching w Kaliszu. Ze względu na mało czasu wyjeżdżamy już o 5.30 tak aby na 9 być w domu. Jedzie Miłosz i Gajor. Lecimy od razu do Kalisza do pierwszego punktu, którym jest Baszta Dorotka. Troszkę czasu nam zajęło szukanie gdyż koordynaty były dużo przestrzelone i w sumie skrzynka była ukryta w zakamarkach kościoła za Basztą. Potem jedziemy tym samym parkiem kawałek dalej, w sumie na prawie jego koniec. Tam troszkę krócej, ale w sumie z wykorzystaniem podpowiedzi znajdujemy kesza w starym pniu. Tam zostawiam Modlitwę Zlotową, Małą karteczkę, którą dostałem na Światowym Zlocie Harcerstwa Polskiego z Gniezna 2000 roku. Pakujemy się i ekspresem wracamy do domu. Jest gorąco jak diabli mimo wczesnej pory.

Wschód słońca
Wschód słońca © tomstar
Pierwsza skrzynka na Baszcie Dorotki
Pierwsza skrzynka na Baszcie Dorotki © tomstar
Razem ze skrzynką
Razem ze skrzynką © tomstar
Druga skrzynka w parku
Druga skrzynka w parku © tomstar
I ponownie pozowanko ze skrzynką
I ponownie pozowanko ze skrzynką © tomstar