Mała rundka i zabytkowe auta

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 1

Wczoraj wieczorem zastanawiałem się czy dziś od rana dam rade się zebrać i wyskoczyć na chwilę. Wyprałem ciuchy, pojechałem z Meridką na myjkę i byłem w razie czego gotowy. Tak jak przewidywałem nie zwlekłem się z łóżka o 6 rano, o 7 rano podobnie, a nawet o 8 chwilę mi zajęło przyjęcie postawy pionowej :) Ale za oknem zrobiło się tak ładnie, że zdecydowałem się wyskoczyć na kilkanaście kilometrów. Pojechałem standardowym kółkiem na około 40km. Czermin potem Kotlin, Dobrzyca i Pleszew. W międzyczasie naszło trochę chmur i zaczął wiać lekki wiaterek, jednak nie przeszkadzał w jeździe. Wczoraj miałem pewien niedosyt więc dziś zostało mi jeszcze sporo sił na deptanie. W Dobrzycy przypadkiem trafiłem na rajd samochodów zabytkowych. Mijały mnie po drodze. W parku w Dobrzycy był start i udało mi się strzelić parę fotek. Teraz wszyscy powoli zjeżdżają na rynek w Pleszewie, więc za mała chwilę wybieramy się na spacer popatrzeć na świetne auta.