Czerwiec, 2023

Stówka

Wtorek, 6 czerwca 2023 · dodano: 07.06.2023 | Komentarze 0

Strasznie mi się nie chciało. Jakoś ostatnio przejadłem się rowerkiem i chyba potrzebuje małej pauzy. Poza tym mam urlop i dużo rzeczy do zrobienia na ogrodzie i podwórzu. W poniedziałek ogarnąłem wszystko, co zielone i usiadłem dopiero wieczorem. Tak więc średnio chciało mi się we wtorek jechać, ale pogoda piękna, więc lecę. Nie wiem jak to się stało, źle wyznaczyłem trasę, bo wracając, miałem pod wiatr. W połowie drogi wymyśliłem, co ogarnę na podwórzu jak wrócę i tylko o tym już myślałem i chciałem jak najszybciej być w domu. Ale za to jutro będą nowe oponki. Mam też nowy hak do przerzutki, więc we środę będzie dzień serwisowy.

Rowerek
Rowerek © tomstar
Pauza
Pauza © tomstar

Szybka standardowa stówka

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 04.06.2023 | Komentarze 0

Dziś na szybko po standardzie. Jakoś nie chciało mi się jechać coś dłuższego, a i chciałem troszkę w domu odpocząć. Wyskoczyliśmy o 8 na standardowe kółko do Odolanowa. Trasa szybka, dobra i przyjemna. Mała pauza na stacji i z dobrym tempem do domu. Przed 12 byliśmy z powrotem.

Wyszedł fajny spontan

Sobota, 3 czerwca 2023 · dodano: 03.06.2023 | Komentarze 0

Na dziś trasę zaplanował Baka. Kupił nowy licznik od Garmina i chcieliśmy przetestować nawigację. Pogoda jest wyśmienita, więc mamy plan na 200km. Wyjeżdżamy o 8 na Stawiszyn. Potem boczkami na Tuliszków. Od rana jest troszkę chłodno mimo słońca, więc konieczna jest bluza. W Tuliszkowie zmieniliśmy plany. Mamy blisko do Turku, a ja mam tam do zaliczenia gminę. Więc, zamiast jechać do Ślesina, jak początkowo planowaliśmy, jedziemy na Turek. Przy okazji planujemy obejrzeć Jezioro Lazurowe w Turku. Wyznaczamy trasę na bieżąco, analizując, gdzie będzie najlepsza droga. Dojeżdżamy do jeziora. Niestety nie wygląda tak, jak widziałem na zdjęciach. Może o innej porze dnia, przy innym świetle widać będzie kolory. Chwilę odpoczywamy i szukamy drogi powrotnej do domu. Objeżdżamy Turek dookoła i kierujemy się na Tuliszków bokami. Robimy pętelkę i wracamy do Stawiszyna. Tam robimy małą pauzę i kręcąc dobre tempo, wracamy do domu. Wyszła naprawdę fajna trasa, spontaniczna i ciekawa, po terenach gdzie wcześniej nie byłem.

Trasa przed Tuliszkowem
Wesoła kula w Tuliszkowie
Wesoła kula w Tuliszkowie © tomstar
Nowa kaseta i łańcuch
Nowa kaseta i łańcuch © tomstar