|50-100KM|

Dziś oszukałem wiatr

Poniedziałek, 3 lipca 2023 · dodano: 03.07.2023 | Komentarze 0

Urlopik rozpoczęty. Postanowiłem sobie, że codziennie postaram się wyskoczyć, chociaż na małe 50km. Wstaję rano o 6 i o 7 już jadę. Dziś wiatr ma się wzmagać od godziny 8. Dobrze depnąłem i dokładnie o 8 jestem w Raszkowie. Mała pauza i odwracam się tyłem do wiatru i wracam do domu. Udało się zdążyć, zanim zaczęło mocno dmuchać. Teraz wiaterek pcha mnie w plecy i leci się bardzo przyjemnie. Chwilę p 9 jestem w domu.

Raszków
Raszków © tomstar

Wiatr okrutny

Niedziela, 2 lipca 2023 · dodano: 02.07.2023 | Komentarze 0

Baka dziś odpuścił, więc pojechałem sam. Wiatr dziś jest okrutny, ale na małe kółeczko wyjechać trzeba. Stówy nie będę robić, ale kółeczko dookoła Jarocina będzie ok. 38 kilometrów mam pod wiatr, ale od rana nie dmucha jeszcze tak mocno. Gdy się obróciłem było już ok. Mała pauza na rynku w Jarocinie i do domu. Wyszło dobre 77km.

Rynek w Jarocinie
Rynek w Jarocinie © tomstar

Przed burzą

Piątek, 30 czerwca 2023 · dodano: 30.06.2023 | Komentarze 0

Miałem dziś po prostu ochotę się przejechać. Ale cały czas było burzowo, nie padało, ale ewidentnie coś krążyło po okolicy. Mimo wszystko zaraz po pracy pojechałem. Zaryzykowałem. Postanowiłem zrobić szybkie kółko. A, że noga podawała, a groźba burzy dodawała siły, jechało się świetnie i przede wszystkim szybko. Czułem, że dzisiaj mogę i chce mi się deptać. Troszkę po drodze pokropiło, ale niegroźnie. Minutę po powrocie do domu rozpadało się mocniej. Także zdążyłem idealnie. Przy okazji wyszedł świetny trening.

Po treningu
Po treningu © tomstar

Małe kółeczko z Żonką

Czwartek, 29 czerwca 2023 · dodano: 29.06.2023 | Komentarze 0

Deszczyk przestał padać, zrobiło się ciepło i ładnie, w końcu można wyskoczyć na rowerek. W ramach przygotowań do Runmageddonu Dorotka pojechała ze mną. Wyznaczyłem trasę na Jarocin. Tym razem postanowiłem pojechać boczkami, tak żeby ominąć główną drogę. Dobrze zrobiliśmy, bo ruch dziś okrutny. Jedzie się bardzo przyjemnie. Wiaterek leciutki, nie za gorąco. Przejeżdżamy przez Jarocin i wracamy do domu.

Dorotka jedzie
Dorotka jedzie © tomstar
Kategoria |50-100KM|, Z ŻONĄ|

Stówka po Runmageddonie

Niedziela, 25 czerwca 2023 · dodano: 25.06.2023 | Komentarze 0

Wczoraj z żoną jechaliśmy do Bydgoszczy na Runmageddon. Jest to nasz pierwszy start w tym roku. W związku z tym rowerek oczywiście odpuściłem. Ale dziś oczywistym było, że trzeba pokręcić. Nogom przyda się rozjazd i rozciąganie. Umawiamy się z Baką na 7 rano. Lecimy kółeczkiem dookoła Jarocina. Pogoda super, wiatr się uspokoił, chyba się już u nas wypadało, a i cieplutko i słonecznie. Lecimy spokojnie, bo troszkę jestem poobijany i bolą mnie ręce i nogi. Zrobiliśmy jedną, małą pauzę na 55 kilometrze na loda i colę. Potem boczkami do domu, zaliczając świetną ścieżkę przez las obok Jarocina, krótka, ale piękna i widać, że będzie jeszcze przedłużana. Na pewno tam wrócimy.

Baka i jego nowa koszulka
Baka i jego nowa koszulka © tomstar
Pod mostem
Pod mostem © tomstar
Świetna ścieżka w środku lasu
Świetna ścieżka w środku lasu © tomstar

Ostatnia urlopowa stówka

Niedziela, 11 czerwca 2023 · dodano: 11.06.2023 | Komentarze 0

Ostatni, urlopowy wyjazd. Jutro wracam do pracy. Ten tydzień był bardzo udany. Dawno tak intensywnie nie jeździłem. Fajnie się wszystko złożyło, pogoda była dobra, udało się oszukać wiatr, a i sił starczyło na wszystkie wyjazdy. Dziś ponownie startujemy o 6 rano. Wiatr nie odpuszcza i ma znowu mocno dmuchać. Trzeba zdążyć zrobić kółko, zanim się nasili. Trasa narysowana na szybko, dlatego wyszło niecałe 100km. Na dziś wystarczy. Dobrze się jedzie, robimy tylko jedną pauzę i szybko wracamy do domu. Teraz muszę trochę powalczyć z tylną przerzutką, bo coś świruje i mam problem ją ustawić. Poza tym czas odpocząć i zebrać siły, bo w niedziele startuję w Głowno Gold Race na dystansie 96km.

Trasa
Trasa © tomstar

Szybka prawie stówka

Piątek, 9 czerwca 2023 · dodano: 09.06.2023 | Komentarze 0

Dziś na szybko. Nie chciało mi się, jak z resztą przez kilka ostatnich wyjazdów. Ale o dziwo jechało się dobrze. Zrobiliśmy tylko jedną pauzę w Koźminku i polecieliśmy do domu. Jak zdziwiliśmy się bardzo, gdy zobaczyliśmy na licznikach 98km, a nie 100km, a to była nasza standardowa trasa na stówę. Dziwne.

Pauza na rynku w Koźminku
Pauza na rynku w Koźminku © tomstar

Rozjazdówka

Środa, 31 maja 2023 · dodano: 01.06.2023 | Komentarze 0

Małe kółeczko po robocie. Jak zwykle we środę gdy noga jest najlepsza. Dziś zabrał się z nami szwagier. Rowerek był u niego na małym przeglądzie. Potem razem wyjechaliśmy na małe kółeczko. Okazało się, że muszę zmienić kasetę i łańcuch. Szczerze, to nie przypilnowałem dystansu i chyba nakulało się już z 8000 kilometrów na obecnym zestawie. Może przez to łańcuch troszkę mi hałasuje. Wszystko ma być po weekendzie, więc wtedy zrobimy serwisik, a i zaczynam tydzień urlopu, więc będą testy.

Popraweczka

Czwartek, 25 maja 2023 · dodano: 25.05.2023 | Komentarze 0

Dziś już stanowczo mamy lepszą pogodę. Zrobiło się cieplutko, wiaterek osłabł i jest słonecznie. Nie mogłem sobie odmówić wyjazdu. Dziś robię więcej niż wczoraj. Jadę do Jarocina i potem boczkami do domu. Szybko, bo noga podawała.

Wiatraki
Wiatraki © tomstar

Solo i z Dorotką

Niedziela, 21 maja 2023 · dodano: 21.05.2023 | Komentarze 0

Dziś jadę bez Baki, za to z żonką. Od rana ma parę spraw do ogarnięcia, więc robię od 8 kółko 45km sam, wracam do domu i potem lecimy razem na 50km. Jest bardzo ładnie, słonecznie i wręcz gorąco, niestety mocno dmucha. Pierwsze kółeczko zrobiłem szybko, troszkę dociskając. Potem jedziemy już na spokojnie, ale gdy dostajemy wiatr w plecy, możemy polecieć troszkę szybciej. Słońce dziś mocno wyciąga siły. Ale wyszedł ładny dystansik.