|50-100KM|

Dokręciłem do 1800 km

Poniedziałek, 31 lipca 2023 · dodano: 01.08.2023 | Komentarze 0

Gdy ma się 1734 km nakręcone i jeszcze jeden dzień lipca, to nie zapowiada to nic dobrego ;) Pogoda nie jest zła, przede wszystkim nie pada. 66 kilometrów to nie dużo, po robocie spokojnie tyle wykręcę, a widmo 1800 km w jednym miesiącu mocno kusi. Postanowiłem, że pojadę. Wracam do pracy do domu i od razu wsiadam na rower. Mocno wieje, ale dziś mi to nie przeszkadza. Motywacja na dobry wynik, lekki strach przed deszczem robi swoje. Noga podaje i pod wiatr do Raszkowa mam średnią 30km/h. Gdy odwracam się z wiatrem jest tylko lepiej. Nie robię pauz, jedzie się fenomenalnie. Nie muszę nawet specjalnie cisnąć, żeby jechać szybko. Z każdym kilometrem średnia rośnie. Chyba złapałem dobrą formę i mam nadzieję, że utrzyma się do końca sezonu. Ostatecznie zrobiłem 69 km. Wykręciłem rekord i 1803 kilometrów w miesiącu, 21 wyjazdów w miesiącu i najwyższą średnią z wyjazdu. Nigdy nie miałem tak dobrego miesiąca.

Po treningu
Po treningu © tomstar

Szybka rundka

Czwartek, 27 lipca 2023 · dodano: 28.07.2023 | Komentarze 0

Szybka rundka po robocie. Okienko pogodowe i dzień bez deszczu trzeba było wykorzystać.

Szybki selfik
Szybki selfik © tomstar

Trening

Czwartek, 20 lipca 2023 · dodano: 20.07.2023 | Komentarze 0

Poczekałem za Baką i razem polecieliśmy na trening. Miało być tyle, ile noga poda, bez spiny, bo mocno wieje wiatr. Ale, kurde no, noga podawała. Jechało mi się super, więc ciągnąłem Bakę, żeby kręcić mocne tempo. Pod wiatr do Jarocina mieliśmy średnią 29km/h. Potem troszkę zwolniliśmy. Za Jarocinem pocisnąłem jeszcze na segment, który mi Baka ostatnio zabrał, pobijając mój czas. Udało mi się go pobić o 6 sekund. Ale segment rozwojowy, bo pierwszy ma znowu 6 sekund nade mną, jest to do pobicia. Potem do domu i wyszła bobra średnia.

Kategoria |50-100KM|, Z BAKĄ|

Na wkurwie

Wtorek, 18 lipca 2023 · dodano: 18.07.2023 | Komentarze 0

Na wkurwie...

Wkurw
Wkurw © tomstar

Spokojny rozjazd

Piątek, 14 lipca 2023 · dodano: 14.07.2023 | Komentarze 0

Dziś ewidentny spokojny, mały rozjazd. Troszkę mi się nie chciało, ale pogoda ładna, więc pojechałem na małe kółeczko. Do Jarocina powolutku, ze średnią na 24km/h. Potem z wiatrem troszkę szybciej. Mała pauza za Jarocinem i do domku.

Trasa
Trasa © tomstar
Selfik dwa
Selfik dwa © tomstar

Deszcz to jednak najlepszy motywator

Środa, 12 lipca 2023 · dodano: 12.07.2023 | Komentarze 0

Pogoda pokazała, że około 9 ma u mnie zacząć padać. Postanowiłem zaryzykować. Wszystko wskazuje na to, że zdążę. Ale muszę mocno pedałować. Nie wiedziałem, czy będę miał wystarczająco pary w nogach, żeby utrzymać wysoką średnią. Ale było dobrze. Jednak groźba deszczu i zalania roweru to najlepszy motywator do szybkiej jazdy. Noga podawała, a lekkie kropelki deszczu, które złapały mnie w trasie, dodawały mocy. Żeby tylko zdążyć. No i zdążyłem. Ledwo wjechałem do domu zaczęło padać.

Idzie deszcz...
Idzie deszcz... © tomstar

30 000 km mojej szosy

Wtorek, 11 lipca 2023 · dodano: 11.07.2023 | Komentarze 0

Dzisiaj musiałem dokręcić do 65 kilometrów, żeby nabić 30 000km mojej szosy. Przez 5 lat udało się tyle kilometrów nabić. Mały jubileusz. Jechało się dobrze, choć na spokojnie. Nóżki chyba jednak wolały jeździć w górach, bo tutaj coś są lekko zmęczone. Ale urlop trwa, więc nie ma co go marnować.

Szoska
Szoska © tomstar

Urlopowy rozjazd

Poniedziałek, 10 lipca 2023 · dodano: 10.07.2023 | Komentarze 0

Już w domku, po wakacjach, ale jeszcze tydzień wolnego. Tak więc, póki pogoda dopisuje, trzeba troszkę kręcić i wykorzystać ten urlop do ostatniego dnia. Dzisiaj nóżki troszkę zmęczone, więc jechałem sobie spokojnie, bez spiny. Dystansik w sam raz.

Trasa
Trasa © tomstar

Karpacz

Sobota, 8 lipca 2023 · dodano: 09.07.2023 | Komentarze 2

W tym roku zaplanowaliśmy sobie tylko małe wakacje w Karpaczu. Tylko cztery dni, żeby się zresetować. Oczywiście jak góry, to muszę zabrać rowerek. W sumie to zawsze zabieram ze sobą rowerek, niezależnie gdzie jedziemy. Zawsze znajdzie się jakaś fajna trasa. Planuję jeden dzień, na tyle mam czasu. W piątek zdobywaliśmy rodzinka Śnieżkę, a w sobotę od rana ruszam w trasę. Niestety troszkę się zwiodłem, bo infrastruktura rowerowa prawie żadna. Karpacz to ostatnie miasto przed górami i dalej żadnych dróg nie ma. Tylko szlaki i szutry. Nie mogłem sobie pozwolić na długi wyjazd, taki ponad stówę, bo tylko wtedy pojeździłbym i pojechał do Czech. Wyznaczam więc małe kółko po okolicy i trasę na Jelenią Górę. Najbardziej obawiałem się zjazdu z Karpacza, bo wszystkie mapy pokazywały, że droga jest zamknięta i jest tam remont. Troszkę zepsułoby mi to plany, bo musiałbym mocno kombinować z inną trasą. Dopytałem na stronie miasta i potwierdzili remont, ale podobno asfalt już jest kładziony. Trasa ta jest przygotowywana na finisz TdP, na drugim etapie z Leszna do Karpacza, a tutaj ma być ostatni podjazd. Jadę więc na ryzyko. I dobrze zrobiłem, bo asfalt położony już na gotowo, trasa pusta, a pod kołami dywanik. Największy podjazd mam na początku, czyli podjazd do Górnego Karpacza pod Świątynie Wang. Potem mały zjazd i drugi podjazd w okolice szczytu Płonik. Potem zjazd i raczej tylko małe hopki do Jeleniej Góry. Mała pauza na rynku w Jeleniej i powrót do Karpacza. Przed Karpaczem znowu podjazd i świetny szybki zjazd. Zjeżdżało się super, dość szeroka droga, zawijasy, zero ruchu samochodowego. Mogłem polecieć tyle, na ile czułem, że potrafię.  Czułem niedosyt, chciałem pokręcić więcej, ale nie miałem tyle czasu. Wyjazd udał się bardzo. Było naprawdę super, cały czas jechałem z bananem na twarzy.

Karpacz © tomstar
Rynek  w Jastrzębiej Górze
Rynek w Jastrzębiej Górze © tomstar

Urlopowo ciąg dalszy

Wtorek, 4 lipca 2023 · dodano: 04.07.2023 | Komentarze 0

I wtoreczek. Znowu wstaje o 6 rano, szykuję się i o 7 wyjeżdżam. Wiaterek nie ustaje i cały czas jest mocny. Mam więc godzinę, żeby dojechać do Krotoszyna i zdążyć się obrócić, zanim wiatr przybierze na sile. Od rana nie jedzie się źle. W Krotoszynie robię sobie małą pauzę na rynku. Teraz lecę na Raszków i mam wiatr z boku od tyłu. I już jest dobrze. Depta się przyjemnie, wiaterek lekko pomaga. W Raszkowie kieruję się do domu i teraz dmucha mi w plecy. Przyspieszam i z dobrym czasem jestem chwilę po 10 w domu.