Stówka

Sobota, 27 lipca 2019 · dodano: 27.07.2019 | Komentarze 1

Baka zaczął urlop, więc ruszył realizować swój plan na 600km, tak więc zostałem sam. Planuję więc wyskoczyć na małą, spokojną stówkę. Dziś ma mocno wiać, więc ustawiam trasę na Koźminek, tak żeby mieć potem z wiatrem. Jadę na Tursko potem bokami na Koźminek. Mimo, że jadę pod wiatr nie jest tak źle. Niby mocno wieje, ale mi nie przeszkadza. Spokojnie dojechałem sobie do Koźminka, bez przerw. Zatrzymałem się dopiero na chwilę na rynku, kupiłem sobie rogala i napój i pojechałem kawałek dalej nad jezioro Murowaniec. Tam odpocząłem sobie chwilę dłużej. Teraz już do domu z wiatrem w plecy. Jedzie się bardzo dobrze i o 13 jestem w domu. Niestety przyjemność z wyjazdu zepsuła mi czwartkowa wizyta w serwisie. Cykała mi tylna piasta i trzeba było wymienić stożki. Rower odebrałem w czwartek, ale dopiero dziś miałem okazję sprawdzić jak wszystko jeździ. No i jest masakra, jest gorzej niż przed serwisem. Tragedia. Po raz kolejny potwierdziło się brak jakichkolwiek kompetencji pleszewskiego serwisu. Niestety nie ma innego pod ręką i czasami trzeba po prostu rower do nich odstawić. Ale za każdym razem przekonuję się jaki to jest błąd. Będę musiał znowu poprosić szwagra o pomoc, bo po jego serwisie nigdy nie miałem problemów. Mam nadzieję, że da radę uratować piastę.

Droga na Koźminek

Jezioro Murowaniec © tomstar

Prosna
Prosna © tomstar

szwagier Mariusz | 12:08 niedziela, 28 lipca 2019 | linkuj I myślałeś, że po mnie ktoś zrobi lepiej? U mnie masz zawsze serwis od ręki. ;)

Mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze z tą piastą. A co do serwisu w Pleszewie, to wypuścili rower, na którym mogłeś się zabić. Więcej - połamać koło i ramę przy okazji. Stożki, które "dopasowali" osiadły w piaście nieco głębiej od oryginalnych, w skutek czego zbyt długi fragment osi wystawał poza kontrę. Efekt był taki, że po zaciśnięciu szybkozamykacza ten nie opierał się o widełki, czyli z jednej strony koło było w ogóle nie przymocowane do roweru. WTF!? Przecież wystarczyło dobrać dłuższy dystans.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree